PintSizedDictator Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Ikke nødvendigvis, nei. Hos mange forsvinner kvalmen oa. rundt denne tiden men du kan jo ringe legen/jordmor hvis du er veldig bekymret
AO3 Skrevet 27. juli 2012 #3 Skrevet 27. juli 2012 Det gjorde de hos meg, nå er eldstegutten snart fire år. Jeg blødde litt samtidig, så det er klart jeg ble veldig bekymret da 24/7-kvalmen min plutselig forsvant over natta. Men alt var helt fint!
Mamma til Tuva:) Skrevet 27. juli 2012 #4 Skrevet 27. juli 2012 hehe, ikke meningen å le, men det var akkurat slik jeg følte det for ca 4-5 uker siden jeg klaga først over at jeg var så kvalm, trøtt og sliten, plutselig så forsvant alt av symptomer nesten. Jeg ble skikkelig bekymra jeg også, men jeg hadde ikke noe blødning da eller noen spesielle smerter som tilsa at noe skulle være galt. Jeg hadde fortsatt veldig ømme bryst. Men om du er super stresset og bekymret så ta kontakt med legen din. Det er bedre å sjekke en gang for mye enn for lite! Krysser fingrene på at alt er bra
mama78 Skrevet 27. juli 2012 #5 Skrevet 27. juli 2012 Jeg mistet mine symptomer i uke 10. Alt ble veldig "normalt" etter det. Er nå i uke 27+4. Veldig mange opplever å miste de første symptomer på graviditet i uke 9-12-ish. Jeg hadde ikke bekymret meg :-)
magica fra tryll Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Nei, da burde du mest sannsynlig glede deg over at du går inn i den hyggeligste tiden av svangerskapet:) -synes jeg da...hehe
solhilsen Skrevet 28. juli 2012 #7 Skrevet 28. juli 2012 Jeg er 10+ 2 i dag, og hos meg forsvant de ømme brystene helt plutselig ved 10+0. Trodde de skulle vare lenger. Er fortsatt trøtt og litt uggen. Men blir likevel litt bekymret (selv om jeg håper og tror jeg ikke har noen grunn til det.). Skal på UL i uke 12+5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå