Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Lurer på om jeg er gjerrig.. Jeg er ikke det når det kommer til barna, for jeg vil ofte at de skal ha det beste. F.eks Reima-dresser (jada, ikke sikkert de er de beste for alle), Besafe-bilstoler osv, men når det kommer til meg er jeg veldig gnien. Jeg har lenge tenkt å kjøpe meg en ny seng. Jeg har råd til det, men jeg vil ikke bruke de pengene på seng når jeg kan sette de på en konto. Jeg liker å se at det står penger der, og vil ikke se at tallet synker istedenfor å stige. Jeg kjøper mye jalla til meg selv, men det holder. Flere som er like, eller unner dere dere ting når dere VET dere trenger det, og har penger til det?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #2 Skrevet 27. juli 2012 Jeg synes ikke det kalles gjerrig når man sparer når det kommer til en selv - da kalles det sparsomhet og måtehold. Hvis du derimot lurer og gnir når det gjelder andre, gir smålige gaver fra nille, ber om bensinpenger hvis du skal svippe en venninne hjemom, ikke kjøper lodd av små jenter som kommer på døra osv... vel da er du gjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå