Gå til innhold

Nårringer man føden ved rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ca 14 min i mellom og riene varer ca 1.45 min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener jeg har hørt at du skal ringe når det er 5 min mellom. Men det kommer vel litt an på reisevei og slikt. Det skader jo ikke å ta en telefon å spørre. Du får sikkert beskjed om når du skal ta kontakt igjen.

Lykke til :)

Skrevet

Vanskelig dette!...

Skrevet

Du kan godt ringe når det er 20 min imellom. Det er fordi de på føden vil vite at de får deg inn om ikke så lenge. Og da får du info om hvordan dere skal gjøre det videre. Min mor jobber på en fødeavdeling og hun sier at mange gjør det sånn. Og de liker å vite på forhånd at de får deg inn i løpet av dagen, med tanke på organisering.

Skrevet

Oj! Nå så jeg at det er lenge siden du skrev innlegget ditt. Lykke til :-D

Skrevet

:) Ringte inn kl 04 kom inn med 4 cm :) hun kom 14 t etter. :) Takk for svar på tråden... ;)

Skrevet
:) Ringte inn kl 04 kom inn med 4 cm :) hun kom 14 t etter. :) Takk for svar på tråden... ;)

Hehe, så gøy! Gratulerer så mye :D

Oj det var lenge! Jeg kom inn med 5 cm og 5 1/2 time senere var hun ute.

Skrevet

Jeg ringte med engang riene startet, men de startet med 5min mellom hver ri. Men de var ikke vonde eller noe, kjente bare såvidt det trakk seg sammen i magen og det så en på magen også.

Og vi hadde 10min til føden så det var ikke langt unna, men for meg så var det betryggende å snakke med de for da viste jeg litt når jeg skulle bevege meg oppover. Også viste de at jeg kom etterhvert også, siste gang jeg fødte så var det veldig lurt jeg ringte så tidlig for det var vist kaos på føden den dagen, så de måtte omrokere og sjonglere. Jeg ventet lenge før jeg dro, for min første fødsel vare i 12 timer og den også startet med 5min mellom hver ri, så da tok jeg det med ro. Så vi dro oppover når riene ble vondere (eller når min mann ble hysterisk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...