Gå til innhold

Murringer og vond rygg uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 33+5 og har siden i ettermiddag hatt ubehagelig murringer langt ned i magen. I tillegg har det begynt å verke nederst i korsryggen. Har vært plaget av mye kynnere helt siden uke 20, men dette her er mye mer ubehagelig og helt annerledes.

Hva kan det være? Det er vel litt tidlig at det skal starte nå? Kan det evt være hodet som fester seg? Noen med lignende erfaring? Kan ikke huske at det var sånn sist gang...men nå har i grunn alt vært annerledes i dette svangerskapet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødsel i uke 34 går bra. mine har kommet da.

prøvd å dusje, hvile, gå rundt. ?

Er du bekymret, ringer du føden. de er der for å hjelpe.

kanskje du merker modning.. Greit å få undersøkt seg.

Skrevet

Er selvfølgelig på ferie 120 mil fra der jeg skal føde...men er egentlig ikke bekymret, bare litt usikker på hva det er. Tror kanskje mest at det er modningsprosessen, men disse kynnerne jeg har hatt gjør meg litt i tvil...

Tror jeg prøver å sove litt og ser det an! Takk for betryggende svar, iallefall:-) Godt å vite at det kommer til å gå fint, selv om det er litt tidlig!

Skrevet

Ikke problematisk å føde på sykehus i uke 34, men hjemmefødsel er ikke like festlig. Lungene deres er fortsatt umodne, og de kan trenge hjelp til å holde lungeblærene åpne. Så dersom du har så lang vei til sykehus, bør du ta turen dit for en sjekk.

Skrevet

hvordan går det med deg?

er det langt til nærmeste sykehus/fødeavdeling da?

Skrevet

Slet med å få sove, men når jeg først sovna sov jeg godt og lenge! Og nå kjennes det helt normalt ut, så jeg regner med det kanskje bare var modning, evt hode som fester seg... Skal vel også legge til at dagen i går var mer aktiv enn normalt, pga kynnerne har jeg tatt det veldig med ro!

Det er fødestue en halvtime unna og fødeavdeling en og en halv time unna, så jeg bekymrer meg ikke sånn sett! Får bare prøve å ta det litt mer rolig og se om det skjer noe mer! Takk for svar og tanker, dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...