Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Tror ikke jeg har eid en neglelakk siden jeg var 14... syns neglelakk på tærne er harry
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har aldri brydd meg og neglelakk, ikke det jeg kan huske iallfall... har ikke akkurat vakre negler heller da, men de er "naturlige"
Gjest sandyBay1 Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Mere harry at soppen synes på tærne!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Tær er ekle uansett om de har neglelakk på eller ei. Det beste er om de ikke synes! Kanskje med unntak av når man er på stranda, da
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Tær er ekle uansett om de har neglelakk på eller ei. Det beste er om de ikke synes! Kanskje med unntak av når man er på stranda, da Neglelakk er iallfall ikke med på å gjøre tærne mindre synlig
Gjest Hercule Poirot Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Tær er da ikke ekle! Hvor i all verden har du det fra, #6? Går uten sokker og helst også uten sko så mye som mulig om sommeren, og jo, jeg synes lakk på tånegler kan være pent. Gjerne en lys lakk, av og til er rødt fint, men hvorfor ikke bare variere? Lakkerte tånegler er i alle fall langt utenfor min harryskuff.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Her sitter jeg med rååsa tånegler Liker negelakk jeg...
2 hjertegull :) Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Hihi, jeg liker også negelakk Det er ikke ofte, men jeg kan godt finne på å lakke tåneglene.. Velger gjerne en lys farge da, så det er egentlig bare for min egen del, ikke for at det skal synes så veldig.. Og jeg lakker fingerneglene på både meg selv og jentungen når vi finner det for godt
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. juli 2012 #11 Skrevet 27. juli 2012 Harry?!?!! Næsj, det erre vel ikke, da vøtt! Mye bedre med lakkede negler som ser stellt ut enn gul-hvite negler med litt møkk under!!! Ustellte føtter er ekkelt, det!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #12 Skrevet 27. juli 2012 Lakker stort sett alltid tåneglene mine jeg. Røde, svarte, grønne, ja, litt ettersom. Ser mye penere ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå