Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Er invitert i utdrikningslag og bryllup før babyen har passert de anbefalte 6 ukene, kunne tenkt meg å drukket litt vin om babyen tar flaske, blir faren eller besteforeldrene som passer mens jeg er borte. Er til en veldig god venninne, ellers hadde jeg droppet det. Hvis jeg pumper slik at det er nok mm eller evnt. gir mme, er det skadelig for babyen da?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Det er ikke veldig for baby å få flaske, enten det er pumpet mm eller mme. Men problemet er at ikke alle babyer tar flaske sånn uten videre når de er vant til pupp... Og, du må være helt sikker på at den gjør det før du drar av gårde, så du må starte tilvenning en liten stund før den aktuelle kvelden. Det er også en liten fare for at babyen ikke vil ha pupp etter å ha fått flaske.. Du bør jo også være rimelig trygg på at babyen er en rolig type som roer seg godt hos far eller besteforeldre, slik at den ikke blir så stresset at den ikke vil spise f.eks..
Miss 84 Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Synes du nesten du må se det litt an i forhold til om babyen tar flaske. Hvis den gjør det, og den er flink til å ta puppen burde det vel gå greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå