Gå til innhold

Hva var det første du bestemte deg for å kjøpe...


Squirrel79

Anbefalte innlegg

... når du fant ut at du var gravid?

 

Denne gangen har jeg ikke kjøpt annet enn en vippestol ennå, men forrige gang snek jeg meg inn på HM og kjøpte et nøytralt sett i str 50 med body, bukse, sparkebukse, smekke, sokker og lue. Gjemte det i en skuff, og tok det fram og smilte innimellom :)

 

Og hva har dere absolutt ikke tenkt å kjøpe?

 

Det jeg ikke skal kjøpe denne gangen er hettejakker til baby. Det var temmelig ubrukelig sist... Og ammeseng... Det var jeg fast bestemt på å ikke kjøpe sist heller, og så at det hadde vi overhodet ikke bruk for heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på HM og kjøpte en I love DAD body i uke 12. Kledde den på den gamle bamsen min som jeg satte på stellebordet som vi satt inn på badet da svigers skulle komme på besøk :P

 

Noe jeg IKKE kommer til å kjøpe til babyen er en sånn gåstol som babyen sitter i. Ser ikke vitsen med at ungen skal løpe rundt og kræsje i ting. Og har hørt at de ikke er ergonomisk bra for babyens hofter. Dette burde vi klare oss uten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg kjøpte var faktisk seng og bilstol av to venninner som hadde spart det til meg til jeg ble gravid:)

 

Skal ikke kjøpe hettejakker her heller, virkelig HATER det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var gravid dro vi til til London et par dager etter ul, så da kjøpte vi en liten bamse, ei rangle, en liten sparkedress og et par søte smekker. Bamsen var bestemt lenge i forveien, jeg har en stor svakhet for bamser :) Denne gangen var vi i London da jeg var bare 10 uker på vei, men vi ville ha en likedan bamse (forskjellig pysj), så vi var innom og kjøpte den. Resten trodde vi jo bare var å bruke på nytt! Men så kom ul og det er tvillinger, så vi måtte ut å finne en bamse til :) Men ellers blir det bare kikking en stund fremover siden de har transfusjonssyndrom og vi ikke vet hvordan det går. Satser på å bestemme vogn, bilstoler o.l. sånn at vi kan handle raskt når vi trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

kjøpte en liten hvit sparkebukse i str 50 og en gynge stol fra ikea til meg selv.. hehehe.. da var jeg 12 uker på vei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...