Gå til innhold

Jeg bryr meg ikke om hvordan andre ser ut på stranda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg terningkast 10 og er veldig forøyd med meg selv. Og akkurat det gjør at jeg kan slappe helt av og nyte beundrende blikk fra menn og misunnelige blikk fra damer. Nettopp det at jeg liker meg selv gjør at jeg driter i hvordan alle andre ser ut på stranda. Man kan uansett ikke bli noen annen enn den man er. Det går fint an å gjøre noe bra for seg selv (trening, spise sunt osv) men den som ikke gidder det bør ihvertfall prøve å like seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp det at jeg liker meg selv gjør at jeg driter i hvordan alle andre ser ut på stranda. Man kan uansett ikke bli noen annen enn den man er. Det går fint an å gjøre noe bra for seg selv (trening, spise sunt osv) men den som ikke gidder det bør ihvertfall prøve å like seg selv.

Lurer på om du hadde hatt samme tankegang om du var stikk motsatt av den du er...

Skrevet

Terningkast 10? Hvor har du fått tak i den terningen?

Skrevet

hahaha Fantastisk... ler så jeg griner!! Lurte også på hvor man kan få tak i denne terningen...

Skrevet

Jeg bryr meg heller ikke om hvordan andre ser ut på stranden. Jeg er vel en av dem du tenker at "kunne gjøre noe bra for seg selv", har noen kilo for mye, er ikke spesielt veltrent heller for øyeblikket, jeg har ikke vært til frisøren på leenge, glemmer av og til å shave leggene, og jeg går glatt i bikini likevel.

Jeg kaster nok heller ikke beundrende blikk i din retning, dessverre, for jeg bryr meg virkelig ikke om hvordan andre ser ut...

Skrevet

Jeg er nok en av de som ser grusom ut i bikini, men jeg er stolt av kroppen min likevel.

Jeg har overflødig hud fra en annen verden, og flesk er det nok også nok av.

Men jeg vet at all den overflødige huden kommer av at jeg har gått ned 40kg de siste årene, og skal prøve å gå ned mer når den lille i magen er ute.

Jeg bryr meg katta i om folk på stranda veier 40kg eller 400kg...Vis de smiler og man ser at de koser seg så ser jeg absolutt ikke noe galt i å gå i bikini på stranda(uansett kroppsform).

Skrevet

Så flott å høre at du er fornøyd :) Det er nok dessverre sjelden at man er 100 % fornøyd med seg selv, og det høres deilig ut ;)

Jeg har venninner som i mine øyne er ganske perfekte, rett og slett fotomodellmateriale, men likevel sukker og stønner de over for små/store pupper, cellulitter (som man må ha lupe for å se), slapp mage (huff, tenk å ikke ha sixpack etter tre fødsler liksom) osv osv osv.....

Så der sitter man da, med sine 20 kg pluss, slarkete mage og lår med cellulitter så store som krater og prøver å være medfølende :)

Jeg må si at jeg ser på mennesker på stranden på samme måte som jeg gjør i byen eller på fjellet - jeg registrerer at de er der, reagerer litt ekstra om de er spesiellt store eller vakre, men tar det ikke innover meg. Jeg er full av respekt både for dem som koser seg i bikini selv om det er svært mye av dem, og dem som har selvdisplin nok til å holde kroppen i topp form.

Mangfold er tingen ;)

Skrevet

Av alle ting var det denne jeg følte for å kommentere ;) Har du aldri spilt rollespill du da? Finnes masse terninger med 10 sider. 8 sider, 12 sider, 20-sider og 100-sider også :)

Skrevet
Av alle ting var det denne jeg følte for å kommentere ;) Har du aldri spilt rollespill du da? Finnes masse terninger med 10 sider. 8 sider, 12 sider, 20-sider og 100-sider også :)

Hva har rollespill med terninger å gjøre? Er det terninger som viser tall slik at man får 10? :-)

Skrevet
Hva har rollespill med terninger å gjøre? Er det terninger som viser tall slik at man får 10? :-)

Det er vanlig å bruke terningen med ulikt antall sider når man spiller rollespill fordi det er terningene avgjør ting som skjer med karakteren din :) I den typen jeg spilte brukte vi som regel to terninger med 10 sider sammen, en med rene tall fra 1 til 10, og en med 00, 10, 20 osv opp til 90 slik at de tilsammen utgjorde tall fra 1 til 100. Trilling med disse ble ofte brukt for å avgjøre om f.eks karakteren din klarte å motstå et bestemt magisk angrep el. Men ja, det er egne terninger som har 10 sider og tallene 1 til 10 på seg.

Skrevet

Mest sannsynlig så driver HI med rollespill da.... kanskje hun spiller at hun er fin på stranden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...