Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 ...når han skal levere barnet noe sted? Fy faen har IKKE ord!!!! http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/europa/vart-gloeymd-i-bilen-av-pappa-baby-6-mnd-doeydde-3840097.html
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Det der er heldigvis ikke normalen blandt fedre.
BellaSuz Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Nei heldigvis er ikke alle fedre slik, men i 90 % av de tilfellene jeg har lest om så er det faktisk pappa'n som har gjort det!? Enig med deg HI.... Men hvorfor?? Hvis man hypotetisk sett skulle sammenlignet meg og samboeren vet jeg at hvis det er en av oss som skulle gjort det samme så måtte det vært han. Utrolig distré til tider, og jeg kunne med hånda på hjertet aldri kunne glemt av min egen unge i bilen! Han har glemt å feste setebeltet på barnet vårt 2-3 ganger, noe som har gjort meg så lynende forbanna at han glemmer ikke det igjen for å si det sånn;)
Pesta Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Kan ikke fatte og begripe hvordan det går an å GLEMME at man har et barn i bilen?? Helt sinnsykt.. Forferdelig tragisk, stakkars stakkars lille barn..
Gjest sandyBay1 Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Ikke skjønner jeg det heller..... Man glemmer ikke en unge. Arrg!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Fordi det nok i de fleste tilfeller er mødrene som pleier å kjøre barna i f.eks. barnehagen til vanlig. Dermed er fedrene vant til å ha en morgenrutine som ikke inneholder å kjøre barna. Mennesker "elsker" å ha rutiner, så når det blir endringer i de vanlige gjøremålene kan slikt skje. Utrolig trist i hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 ufattelig tragisk!! Tror som henne over her at det sikkert ikke er disse fedrene som er vandt til å levere barna sine. kanskje har de lang kjørevei til jobb, er trøtte , barna sover i baksetet slik at de ikke lager lyd. Synes ufattelig synd på disse fedrene. Hele saken er bare veldig, veldig vondt!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Synes det heller hørtes mistenkelig ut... ingen hadde hørt lyder (en 6 mnd gammel baby som ikke skriker?), og sotede vinduer så ingen hadde sjans til å se inn før arbeidsdagen var over... og død etter "bare" 30 varmegrader og "bare" 8 timer... og pappaen husket ingenting helt til han var i bilen igjen... Bra ungen obduseres så de får se om dette faktisk var en tragisk ulykke eller et planlagt drap.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Synes det heller hørtes mistenkelig ut... ingen hadde hørt lyder (en 6 mnd gammel baby som ikke skriker?), og sotede vinduer så ingen hadde sjans til å se inn før arbeidsdagen var over... og død etter "bare" 30 varmegrader og "bare" 8 timer... og pappaen husket ingenting helt til han var i bilen igjen... Bra ungen obduseres så de får se om dette faktisk var en tragisk ulykke eller et planlagt drap. Det var 30 grader ute, i en bil som ikke har åpne vinduer blir det mye mye varmere enn 30 grader skjønner du. Du har vel satt deg inn i en bil som har stått i solen en stund og kjent hvor varmt det er der i forskjell til ute!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Rett og slett bare tragisk om det var mammaen eller pappaen som gjorde det! Stakkars liten.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Synes det heller hørtes mistenkelig ut... ingen hadde hørt lyder (en 6 mnd gammel baby som ikke skriker?), og sotede vinduer så ingen hadde sjans til å se inn før arbeidsdagen var over... og død etter "bare" 30 varmegrader og "bare" 8 timer... og pappaen husket ingenting helt til han var i bilen igjen... Bra ungen obduseres så de får se om dette faktisk var en tragisk ulykke eller et planlagt drap. Det var 30 grader ute, i en bil som ikke har åpne vinduer blir det mye mye varmere enn 30 grader skjønner du. Du har vel satt deg inn i en bil som har stått i solen en stund og kjent hvor varmt det er der i forskjell til ute! Forsto det av artikkelen at det var 30 grader i bilen. Men jeg tolket det vel feil. Når jeg tenker meg om, er det jo mer logisk at det var 30 grader i lufta nå på sommerstid, spesielt hvis dette var litt sør i europa hvor det er en del varmere en i Norge på denne årstiden.
ana_fi_hob_ Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Er det noe som pusher mine buttons er det dette. Jeg har selv ringt politiet i en sak som dette. Jeg og vennina mi var å handlet, da vi kom ut å skulle sette oss i bilen hørte jeg barnegråt. Sto i ialle fall 8-9 minutter å lytter før jeg fant ut hvor det kom fra. Ringte straks politiet. Etter ca 5 minutter kom mor til barnet. Jeg kjefta selvfølgelig opp dama, å fortalte at jeg hadde ringt politiet. Hun ble kjempesint, ba meg passe egne saker osv. Men jeg sa at jeg gir F...N i hva du sier. Du er uansvarlig, en dårlig mor. Bilen var lukket, ingen vinduer åpne.og det var utrolig varmt. Sola sto i det vinduer der babyen lå. Babyen kan ikke ha vært mer enn maks 6 måneder. Jeg blir så illsint når jeg ser slik. Grøss å gru. Vet ikke hvor lenge hun hadde vært inne å handlet jeg , men babyen var jo i bilen i minst 15 minutter. Det var også bil med elektrisk lås, hva om hu hadde mista nøkkelen ? Eller batteriet på den gikk tomt osv ? Tar tid å få brutt opp slike låser. Huff.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 Synes det heller hørtes mistenkelig ut... ingen hadde hørt lyder (en 6 mnd gammel baby som ikke skriker?), og sotede vinduer så ingen hadde sjans til å se inn før arbeidsdagen var over... og død etter "bare" 30 varmegrader og "bare" 8 timer... og pappaen husket ingenting helt til han var i bilen igjen... Bra ungen obduseres så de får se om dette faktisk var en tragisk ulykke eller et planlagt drap. Det var 30 grader ute, i en bil som ikke har åpne vinduer blir det mye mye varmere enn 30 grader skjønner du. Du har vel satt deg inn i en bil som har stått i solen en stund og kjent hvor varmt det er der i forskjell til ute! Forsto det av artikkelen at det var 30 grader i bilen. Men jeg tolket det vel feil. Når jeg tenker meg om, er det jo mer logisk at det var 30 grader i lufta nå på sommerstid, spesielt hvis dette var litt sør i europa hvor det er en del varmere en i Norge på denne årstiden. Og når jeg leser det en gang til ser jeg både at dette var i Belgia, og at det var 30 grader i lufta... gikk litt fort i svingene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå