Gråsonen Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Hjelpes meg for en avslutning!! Det eneste som egentlig var en avslutning var at døden satt i baksetet til Falken, og at Falken krasjet med Mogge og Sanna. Jaja Thats it liksom?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Hjelpes meg for en avslutning!! Det eneste som egentlig var en avslutning var at døden satt i baksetet til Falken, og at Falken krasjet med Mogge og Sanna. Jaja Thats it liksom? Hmm, lenge siden jeg så den serien, men mener og tror at det var snakk om at serien ikke var ferdig? Prøv å søk litt på nettet, kanskje du finner ut noe Kingdoms hospital er jo basert på den, altså en amerikansk versjon..likte den og veldig godt Stephen king som videreutviklet ideen Så kan anbefales
Gråsonen Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2012 Jahaaa ja.. Trier forsøkte seg på en aldri så liten Lynch? Lage tidenes særeste tv-serie for å så avslutte den helt ut av mål og mening. Får sjekke ut Kingdoms Hospital
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Jahaaa ja.. Trier forsøkte seg på en aldri så liten Lynch? Lage tidenes særeste tv-serie for å så avslutte den helt ut av mål og mening. Får sjekke ut Kingdoms Hospital Ja gjør det Den er jo veldig amerikanisert, men likevel så klarer king å bevare en del av det som gjorde den så spesiell
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Jahaaa ja.. Trier forsøkte seg på en aldri så liten Lynch? Lage tidenes særeste tv-serie for å så avslutte den helt ut av mål og mening. Får sjekke ut Kingdoms Hospital Ja gjør det Den er jo veldig amerikanisert, men likevel så klarer king å bevare en del av det som gjorde den så spesiell http://www.imdb.com/title/tt0324864/
Anne:-D Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Det skulle komme en tredje sesong, men han svenske døde så det ble først utsatt og så avlyst. Riket er kjempebra, men jeg vil likevel ikke anbefale noen å se det ettersom det er så mange ting man ikke får svar på.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Det skulle komme en tredje sesong, men han svenske døde så det ble først utsatt og så avlyst. Riket er kjempebra, men jeg vil likevel ikke anbefale noen å se det ettersom det er så mange ting man ikke får svar på. Ja stemmer det ;D nå husket jeg det. Er egentlig helt enig med deg der.. jeg så først kingdoms hospital før jeg fant ut at den var basert på riget.. surt at den ikke er fullstendig :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå