Gå til innhold

Rier, hvert 20 min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så sjeldne!!

Noen som har hatt så sjeldne rier, hvor lang tid tok det før de kom oftere?

Evt hva kan jeg gjøre for å få de tettere?

De er vonde og presser skikkelig ned, men så sjeldne, varer litt over minuttet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte sånn med førstemann... tok vel ca 2 timer før det fikk litt fortgang på seg... de sier jo at brystvortestimulering er rie-stimulerende. Har ikke prøvd det selv med jordmor anbefalte det :)

Skrevet

Hos meg startet det med hvert 30 minutt og varte ca 60 sek. Tok et par timer før de økte i hyppighet. Gikk rett over til å komme hvert 5 minutt, etter ca. en halvtime kom de hvert 3 minutt og da dro vi til sykehuset o da mista jeg tellinga ;)

Skrevet

Hadde 20 min mellom i ca 9 timer.

Skrevet

Jeg hadde rier hvert 20 minutt i over 12 timer, for så og få hvert 8 min ca. Var ikke før jeg fikk drypp at de ble tettere. Nå har jeg bare født 1 gang da, går nok fortere på de som har født flere ganger.

Skrevet

Jeg hadde rier hvert 15. til 20. minutt fra klokka var ca tolv på formiddagen til omtrent barne-TV tid. Da ble de hyppigere og jeg fikk mamma til å hente eldstemann.

Fra da og utover kvelden ble de hyppigere og vondere.

Siden første fødsel tok så lang tid (nesten to døgn), ventet jeg så lenge som mulig med å dra på sykehuset. Kom inn på sykehuset klokken halv tre på natta med rier hvert 3. minutt og 8 cm åpning, men ungen ble ikke født før klokken var halv ni på morgenen.

Så spennende for deg at fødselen er igang da, blir litt misunnelig kjenner jeg. Håper du får en flott opplevelse, lykke til :)

Skrevet

Ja så sjeldne som de kommer så tror jeg de snart dabber av da. Men håper jo at de kommer tettere snart i stedet! Mye slim og en del blod har det kommet ila dagen.

Får prøve brystvortestimulering.

Skrevet

Opp å gå :)

Tyngdekraften gjør at riene jobber bedre og ting går fortere :)

Skrevet

Opp å gå :)

Tyngdekraften gjør at riene jobber bedre og ting går fortere :)

Ja, sitter å "hopper" på casall treningsballen min til det kommer en å så er jeg oppe å jobber med hver rie. Tror ærlig talt ikke at jeg orker å gå noe mer i dag, har gått hele dagen for å få ting i gang... ;)

Skrevet

Da får du legge deg å prøve å få deg litt søvn, plutselig kan det bli fortgang i sakene :P

Skrevet

Legg deg å sov du, få litt hvile nå mens du kan. Skal vedde på at du våkner av tettere og vondere rier om en stund :)

Skrevet

Hehe, ja må bli trøtt først. Ser Castle! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...