Gå til innhold

Inspirert om feite folk på stranda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at innlegget om feite folk på stranda var et trolleinnlegg, men for å provosere, så tar det ikke alt for alvorlig.

Selvfølgelig skal alle få lov til å gå på stranda som de vil, uansett kroppsfasong og hudfarge. Men jeg må innrømme at jeg også stusser litt når jeg f.eks. ser middelaldrende menn med MANGE kilo for mye, kledd i en liten, syltrang speedo-badebukse. Hadde ikke anbefalt det klesvalget for noen jeg kjente, for å si det sånn. Samme med damer med tilsvarende kropp, kledt i bikini. De får gjøre som de vil, men det spørs om ikke badedrakt hadde vært tingen.

Helt ærlig: tenker ikke noen av dere også slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest marie-s
Skrevet

He he he, nei jeg tenker at han sikkert har lyst til å irritere kona

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg ikke slik :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Helt ærlig så tenker jeg at speedo er et ganske latterlig plagg på alle, bortsett fra på svømmere.

Bikini tenker jeg lite om uansett form og farge.

Skrevet

Jeg har ca 10 kg for mye (passer da kanskje ikke helt inn i denne debatten sånn sett), men du kommer ALDRI til å se meg i badedrakt!! Fy flate så lite lekkert å bare stenge alt fettet inne i ett og samme rom a gitt :o

Liten bikinitruse - nei

For liten bikinitopp - nei

Passe bikinitopp og type hipster/boxer lignende underdel - oh yes!

Skjule fettkanten på magen, appelsinhuden på ræva og passe på at puppa ikke stikker.. den er jeg med på ;)

Skrevet

Tenker egentlig mest på at det er flott at folk er veldig forskjellige. Så skal jeg gi pokker i at en feit gammel kaill går i speedo, så kan han gi bæng i at jeg sitter med strekkmerkemagen min i bikini og ammer :-) win-win-situation :-)

Skrevet

ja kan tenke slik, men hva jeg tenker er da ikke opp til noen å rette seg etter. De gjør sitt, og jeg tenker mitt :P

Skrevet

Nei, jeg mener seriøst at også overvektige kvinner skal få sole magen sin!

Men det jeg kan reagere litt på av og til er at folk ikke velger en bikini som faktisk passer. En bikinioverdel som sitter pent er ikke vanskelig å få tak i i dag, selv for de som ikke vil bruke en formue på undertøysbutikken. Både KappAhl, Lindex og HM har egne kolleksjoner for frodige kvinner, det samme har f.eks Ellos om man vil bruke nettet. Triumpf har også en badekolleksjon for store kvinner og det er ikke veldig dyrt. De fleste steder kan man kjøpe overdel etter cup-størrelse og bukse i riktig størrelse ved siden av.

I dag så jeg flere damer i overdeler som rett og slett ikke passet, og det forundrer meg. Normale kvinnekropper i alt fra A-cup til E-cup i bikinioverdeler som er helt feil i størrelse og passform.

De sier at over halvparten av norske kvinner bruker bh i feil størrelse, det tenkte jeg på da jeg var på stranden i dag. Det ble så tydelig når mange også bruker helt feil størrelse på bikinioverdelen.

Men om folk er str 34 eller 54 er meg revnende likegyldig altså, er jammen godt det finnes folk i alle former på stranden synes jeg, hadde følt meg veldig alene om jeg var den eneste med minst 15 kg for mye der ;)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Speedo truser er KUN for svømmere med kropp :P

Men siden jeg selv har noen kg for mye, så finner jeg heller en bikini som fremhever det positive (boops) og skjuler det mindre flatterende :)

Skrevet

i dag har jeg selv gått rundt på stranda, riktignok i korte tights og bare BH'en... følte meg som en strandet hval (da jeg er 39 uker på vei) men jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre i dag. Ungen på 2 skulle absolutt bade og løpe rundt så i dag ble det som det ble :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...