Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Usj, var på stranda idag. Gikk skinny bitches overalt. Hvorfor foventer de at jeg skal ville se på hoftebein som stikker ut og kragebein som er spisse nok til å stikke ut øya på meg?! Herregud, dekk dere til, eventuelt surr dere inn i noe som polstrer litt...!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Er vi ikke ferdige med å hetse hverandre enda?
Gjest Visten Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Skal vi ikke angripe røykere eller mødre som har barnevakt til ungene istedenfor? Eller kanskje foreldre som drar på ferie uten barna? ...evt kan vi disse damer som ikke kommer overens med svigermor, damer som ikke kan skifte dekk eller damer som har utro samboere.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Dere skjønte ikke at dette var ett "mot-innlegg" til de som disser feite? Beklager, glemte at det kun er lov å mobbe de større damene og ikke de tynne IKKE HI
Gjest Visten Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Dere skjønte ikke at dette var ett "mot-innlegg" til de som disser feite? Beklager, glemte at det kun er lov å mobbe de større damene og ikke de tynne IKKE HI Jo, jeg skjønte det, men synes det hele er smakløst. Dette sier jeg vanligvis til barna når de krangler: Gi dere, det hele ender opp med at en av dere begynner å gråte!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Eller som jeg sier til barna når de krangler, det spiller ingen rolle hvem som begynte, nå må begge slutte! Selv om noen oppfører seg bedritent er det ikke nødvendig å falle ned på samme nivå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå