Gå til innhold

prøver og prøver


Anbefalte innlegg

Skrevet

å få opparbeidet mer egenkapital, men føler jeg aldri kommer lenger...

Til sammen har mannen og jeg 100 000 på bsu og 30 000 på bufferkonto i tillegg til rundt 500 000 som vi tjener på salg av leilighet. Så der har vi jo en del egenkapital, men ingenting å ta av "her og nå" føler jeg så veldig : (

 

Føler alt drar i samme dragsluket hver mnd, regninger og atter regninger..

:(

 

andre som opplever det samme`?

 

 

Sparer fast 1000kr minimum hver mnd, men likevel føler jeg at det ikke strekker til nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...