Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 For å ha det sagt: Jeg er ikke gammel ( i 20 årene) utseende har jeg fortsatt, har kun ett barn, jeg er snill, ikke "needy" og har masse å gi. Allikevel har mine 3 siste kjærester vært: - Kontrollerende, psykopat, manipulerende ( Barnefar, varte fire år) - Rare meninger mot alenemødre ( merkelig nok), merkelige krav til damer, registrert på datingsider ( Varte noen mnd) I tillegg var han aldri redd for å si rett ut at han var kåt på andre damer ( da damer in real life) - Perfekt. Snill, kjærlig, behandlet meg som en prinsesse.. Ogsååå røyka han hasj.. Har jeg bare uflaks siden jeg tiltrekker meg drittsekker?! Aner ikke hvor jeg finner en skikkelig mann jeg....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Blir litt trist jeg når du dømmer noen nord og ned fordi en person røyker hasj.. jada jada, det er ulovlig, det er ikke bra (Spesielt ikke i nærheten av barn) og NOEN forandrer seg totalt av sånt.. MEN, det finnes jaggu mange FLOTTE mennesker som røyker (og da mener jeg ikke flotte fordi de røyker Jeg røyker ikke selv, bare for å ha det sagt, men min største kjærlighet i livet gjorde det av og til, og jeg har aldri vært i nærheten av å oppleve en så flott person igjen, verken før eller etter og kommer neppe til å finne noen som han igjen heller.. (Han døde, derfor er vi ikke sammen lengre).. Beklager, måtte bare kommentere den siste.. Ellers har jeg ikke noen gode svar til deg.. noen er uheldige og må borti mange drittsekker (har hatt en del av dem jeg også), mens andre er heldige og finner de flotte.. Ikke gi opp
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 til deg første: Jeg har aldri vært så forelsket som i nr 3.. Han er ikke drittsekk sånn sett, men han var aldri villig til å slutte og jeg ble oppriktig redd for å havne i trøbbel med f.eks barnevern pga han. Fantastisk person og han behandla meg bestandig fint! Hadde han sluttet hadde han vært drømmemannen med stor D, men vet vi ikke hadde hatt en fremtid om vi kulle flyttet sammen og han fortsatt røyket...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Jeg synes det er bra du vrøyt med han som røker hasj. Hvis han ikke var villig til å gi det opp, så var det lurt som du sier mtp barnevern osv. Vil man ikke slutte med det, har man et problem, og du har gjort et lurt valg. Ellers er jeg i samme situasjon som deg og kunne ønske jeg visste svaret på det du spør om....
Netti*** Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Hvordan ser disse mannfolka ut? Liker du barske menn altså bad guys look? Eller er det små menn medmindreverdighetskomplekser.? Har inntrykk av at mange kvinner tiltrekker seg "drittsekker". Mens Mr. Perfect går rett foran ansikte deres. Har du en god guttevenn som alltid stiller opp? Kanskje han er den rette???
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Jeg var også uheldig med menn i årevis, men traff til slutt drømmemannen da jeg var 29 år. Heldigvis fikk jeg ikke barn med noen av de dustene jeg var sammen med før det. Hasjrøyking er umodent og virkelighetsbenektende, good for you at du dumpa ham.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Hvordan ser disse mannfolka ut? Liker du barske menn altså bad guys look? Eller er det små menn medmindreverdighetskomplekser.? Har inntrykk av at mange kvinner tiltrekker seg "drittsekker". Mens Mr. Perfect går rett foran ansikte deres. Har du en god guttevenn som alltid stiller opp? Kanskje han er den rette??? Hehe, utseendet på gutta er faktisk veldig forskjellig!! Nr 1 var høy, lubben/småtjukk, mørkhåret og skjeggete Nr 2 var ikke såå høy ( ca 10 cm høyere enn meg) søtt smil, litt store tenner ( ikke for å virke frekk ) og så ut som en snill gutt, om dere skjønner. Nr 3 var helskjønn med litt røft skjegg, nydelige brune øyne, fin kropp, brunt rufsete hår og han var min kjekkeste kjæreste faktisk.. Har dessverre ikke en guttevenn som er den rette og alltid stiller opp! skulle innimellom ønske livet var litt som på film.. Aner ikke hvem min "meant-to-be-man er" men har sålangt ikke møtt han.. Og ja, rusmisbrukere i alle former liker jeg IKKE og er langt fra akseptabelt når jeg har barn iallefall. Sånn er det bare. Er en ganske sosial, morsom og utadvendt jente som ofte omgåes menn på fester og sosiale sammenkomster og har veldig lett for å komme i kontakt med dem, men har hittil hengt meg opp i han siste.. Var så gruusomt forelska i han ;(
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Reagerer på at her på forumet skriver folk at det er forkastelig å la unger på 9 ta karusell med 10 års grense, mens hasjrøyking er helt greit. "Greit det er ulovlig, men..." Det er ingenting som heter "greit det er ulovlig" når man har barn. Man kan faktisk få barnevernet på nakken av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Hasj er low. De kan være så perfekte de vil, røyker de hasj så er det og blir det uaktuelt for min del. Never. Kan det være at du "søker" litt for hardt ubevisst etter kjærligheten selv om du ikke føler deg særlig needy?? Den kommer når det kommer, Når du minst tenker på det. Kjærligheten.
CaptainHindsight Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Enig med de over. Hasjrøyking er en deal breaker. Det syns jeg nemlig bare er helt tragisk, i tillegg til ulovlig og skadelig. Jeg hadde det som deg, virket som jeg bare fikk raringer etter meg, men en dag fant jeg jammenma en skikkelig mann jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå