Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Bare av ren nysjerrighet.. Ser det er så mange som kommenterer, "ja, der skjuler du deg bak anonymknappen...!" Men, dette er jo et anonymforum?
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Tror det retter seg mot dem som er ufine og dømmende i sine kommentarer. Når man da i tillegg ikke kan stå frem med nick en gang, så tenker vel folk at de er feige. Men det å signere med nick, gjør det ikke tillatt å slenge dritt...
Lady lovely locks Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Det er jo selvfølgelig lov å være anonym. MEN jeg har mere respekt for de som står frem med nick. Selvfølgelig skal man bruke anonym knappen om man har spørsmål som man har behov det. Men usakelig drit, gjemt bak anonym, det har jeg ikke mye sansen for.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Hvorfor forvente at denne diskusjonen noen gang er over....
Gegs Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Jeg forventer ikke at noen skal stå frem med nick om de har et problem de synes er flaut e.l., og synes det er fint at man har mulighet til å slippe. Men det jeg synes er dumt er at mange benytter sjansen til å gørre utav seg de mest utrolige kommentarer så fort de kan gjemme seg bak "anonym".
Gjest Mentha Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Å gjemme seg bak anonymknappen for Å kunne slenge dritt er vel det folk reagerer pÅ. Ingen (som jeg har hørt i alle fall) som setter spørsmÅlstegn ved at noen signerer som anonym ved saklige innlegg eller spørsmÅl. Det eneste som kan være litt plagsomt er Å skulle skille alle de anonyme fra hverandre i en diskusjon. Ikke alltid sÅ lett Å vite hvem som svarer nÅr og hvor mange ganger, sÅ trÅden kan bli litt sÅ som sÅ Å følge innimellom. Men likevel, helt kosher, og jeg klager ikke sÅ lenge innleggene er saklige
Lille♥mitt Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Aaaah ikke dette igjen... gjeeeeeeeeeeeeeeesp!!!!!!
Gjest Heartbroken Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Aaaah ikke dette igjen... gjeeeeeeeeeeeeeeesp!!!!!! Nå er det jo ikke alle som er her så ofte eller har vært her så lenge, og for dem er jo diskusjonen ny Det er helt frivillig å klikke seg inn på tråden på samme måte som det er frivillig å delta i diskusjonen Jeg har ingenting imot at noen signerer anonymt, men når de er usakelige og går til personangrep syns jeg det er feigt...
Gjest Kira med en av hver Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Jeg synes det er greit at folk signerer med nick, spesielt i lange tråder. Men det er rett og slett fordi det noen ganger er vanskelig å vite hvem som er hvem (altså sånn at det er enklere å svare til riktig person) Endret 26. juli 2012 av Kira med en av hver
Cat.68 Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Da trur jeg du har misførstått noe vesentlig. Det er nok INGEN som forventer at noen skal signere med nick på et anonymforum. Men det fol forventer er vel at folk oppfører seg mor hverandre og ikke bruker anonymitet muligheten til å spa mest mulig dritt til og om andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå