Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Vi har 105 kvm fordelt på tre etasjer, så her er det ikke store rom Føler egentlig ikke at vi har behov for større plass heller. Har en liten hage på den ene siden og veranda på den andre.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Vi har et boareal på 230 kvm, så bruttoarealet er jo litt større enn det, pluss tomt på 1,4 mål. Vi har god plass, men har også fire barn så vi synes det er godt med et soverom til hver, en ekstra tv-stue og to bad
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Vi er straks ferdige med å bygge på/pusse opp huset:) Da har vi ca 400m2 å boltre oss på. Alle tre ungene har store rom på ca 25m2 hver. Kjøkkenet har fått stor spiseplass og kjølerom og to nye bad. Superfornøyd med huset våres om dagen:) Stor hage har vi også, så for oss er huset våres helt perfekt.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Rekkehus med ca.112 i boligareal Helt ok med en snart 4 år gammel gutt og en til på vei. Da har vi et soverom til hver + et til oss voksne. Har hage på fremsiden og baksiden av huset så vi har det i grunnen ganske så greit i grunnen
Dini Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 (endret) 2 voksne, 1 barn, 90 kvm enebolig midt i et boligfelt, 2 soverom, uteplass med platting og hageflekk og plass til 12 biler eller noe i innkjørselen Endret 26. juli 2012 av Westroze og tulla♥©
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå