Gå til innhold

Spiralen min er borte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet tidligere om at jeg har hatt vondt i magen i flere dager. Idag dro jeg til legen for en sjekk. Hun skulle se etter trådene, men fant ingen tråder!

Enten har den falt ut eller gått opp i livmora -.-

Nå må jeg på sykehuset for ul neste uke og jeg og mannen har heller ikke hatt beskyttelse når vi har hatt sex :( Håper virkelig ikke jeg er blitt gravid og håper det ikke gjør vondt å ta den ut dersom den er inni livmora

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Fastlegen min finner heller ingen tråder, men har ei veninne som er gynekolog som fant den uten problemer m ultralyd. Så ikke ta sorgene på forskudd!

Skrevet

Oida.. For en ekkel følelse du må gå med nå. Sansynligvis sitter den bare langt opp og kan tas med hjelp av ul, så de ser hvor de skal gripe. Ikke vær redd. Hadde det vært noe å ha panikk for, ville legen sendt deg direkte til sykehuset. Og det med graviditet er du bare nødt til å vente og se med. Jeg håper alt går kjempefint, og det gjør det nok helt sikkert. :)

Skrevet

Akkurat det der er hovedgrunnen til at jeg ikke tør å ta spiral.. :/ Håper alt er i orden, og at de enkelt finner den igjen :) Lykke til!

Skrevet

Den kan fint være der likevel, bare ligge litt lenger opp.

Om det er en hormomspiral er du greit beskyttet mot svangerskap selv om den ligger litt feil, hormonene slippes jo likevel.

Men det er ikke alle kropper som vil ha en spiral, noen kvinnekropper støter den ut som et fremmedlegeme de ikke vil ha der.

Skrevet

Min fallt ut, og det kunne jeg ikke unngå å merke... Så det er sikkert større sjans for at den har forsvunnet lenger inn...

Skrevet

Min fant ikke legen, men på sykehuset fant de den, fjerna den og satte inn ny samtidig :-) Gikk så bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...