Gå til innhold

Fete, røykende, tatoverte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mødre i familieparker som går og triller barnevogn. Da kommer fordommene mine. Er det bare jeg som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor går grensa da? Jeg er tatovert, men ikke feit og ikke røykende. Er det noe mer du går etter? Utstråling?? Noe udefinerbart? Liker ikke å se røykende mødre, men hva er det spesifikt du tenker når du ser dem? Hva går fordommene ut på?

Uff, sorry! Ble mye spørsmål her, men jeg ble litt nysgjerrig: )

Skrevet

Jeg er en "sånn" mor! Er ikke smellfeit, men ett par kg for mye har jeg..

Tell me, detaljert, hva er det du dømmer meg for?

Vil tørre å påstå at jeg er en mye bedre mor enn veldig mange andre ;)

Skrevet

PS: Når jeg leste innlegget skikkelig, så var det kanskje ikke meg du sikta til.. ser meg aldri gå å trille vogn i parker med røyken i kjeften, den har ikke noe i nærheten av unga å gjøre ;)

Skrevet

Tja. En eller noen pene tatoveringer er helt greit! Men når man har mange store dekkende tatoveringer, MÅ røyke når du går og triller en liten baby i vogn, du veier 30 kg mer enn det som er nødvendig og ofte har med ett litt større barn som gjerne også beg å bli overvektig da får jeg bare noen fordommer. Bla om hvor opplyste folk er ang røyking og kosthold og om de har selvkontroll i det hele tatt. Det må da kunne gå an å vente med røyken?

Skrevet

Hvor kommer tatoveringene inn i bildet? Er den store ungen også full av tatoveringer?

Skrevet

Nei ikke ennå... Er liksom bare disse tingene sammen som ikke tiltaler meg

Skrevet

Enig med mødre som røyker mens de triller vognen siden folk flest er såpass opplyste at man vet det ikke er bra, men at de har noen tatoveringer og/eller noen kg for mye syns jeg ikke du skal bry deg noe om!

Det er deres liv og kropp, og absolutt ingen grunn til noen fordommer fra andre dømmende mødre!

Skrevet

Sånn av ren nysgjerrighet..

Jeg røyker (ikke når jeg triller vogn!).. MEN, hva er egentlig sjansene for at røyken faktisk kommer nedi vogna? Noen som kan gi meg ett svar på det?

Greier liksom ikke helt se for meg at det skjer da røyken vanligvis vil gå ut til siden når man er ute å går.. Har aldri sett den vende mot babyen og nedi vogna..

At det ikke ser bra ut og at man kan greie å trille tur uten å ha en røyk i kjeften er jo en ting, men siden alle sier at det er ikke bra for barnet (pga det med passiv røyking vil jeg anta), så forklar dette for meg er dere snille :P

Synes det fort kan bli litt vel hysterisk jeg da.. røyker aldri inne i huset, i bilen eller om ungene sitter på fanget mitt ute.. men jeg tar da meg en røyk om ungene springer ute å leker og jeg står noen meter unna altså..

Skrevet
Tja. En eller noen pene tatoveringer er helt greit! Men når man har mange store dekkende tatoveringer, Må røyke når du går og triller en liten baby i vogn, du veier 30 kg mer enn det som er nødvendig og ofte har med ett litt større barn som gjerne også beg å bli overvektig da får jeg bare noen fordommer. Bla om hvor opplyste folk er ang røyking og kosthold og om de har selvkontroll i det hele tatt. Det må da kunne gå an å vente med røyken?

Om man har tatoveringer har da for pokker ikke noe med om man er god mor eller ikke. En person med baby i vogn har nettopp vært gravid, merkelig du at man kan være overvektig da (ja ironi)

Røyking når man har barn på armen,fanget eller i vogn man triller er jeg enig i det er noe å reagere på.

Og hva som er pent eller ikke pent i tatoveringer er da opp til hver og en person sin smak.

Men hvorfor så mange angrep på overvektige her for tiden?

Lurer litt på om det er samme personen som hiver ut alle disse innleggene her idag, feite folk på stranda , feite folk med tatoveringer bla bla bla

Og ja jeg er overvektig men har hverken store tatoveringer eller røyker

Skrevet
Sånn av ren nysgjerrighet.. Jeg røyker (ikke når jeg triller vogn!).. MEN, hva er egentlig sjansene for at røyken faktisk kommer nedi vogna? Noen som kan gi meg ett svar på det? Greier liksom ikke helt se for meg at det skjer da røyken vanligvis vil gå ut til siden når man er ute å går.. Har aldri sett den vende mot babyen og nedi vogna.. At det ikke ser bra ut og at man kan greie å trille tur uten å ha en røyk i kjeften er jo en ting, men siden alle sier at det er ikke bra for barnet (pga det med passiv røyking vil jeg anta), så forklar dette for meg er dere snille :P Synes det fort kan bli litt vel hysterisk jeg da.. røyker aldri inne i huset, i bilen eller om ungene sitter på fanget mitt ute.. men jeg tar da meg en røyk om ungene springer ute å leker og jeg står noen meter unna altså..

Fordi folk er overhysteriske hvis det er noen som ikke følger A4 standaren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...