Gjest Mentha Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Har noen av dere noen gode oppskrifter å dele? FIkk en pakke i posten i dag med bjørkesøt og palmesukker, og trenger noe å prøve det på Savner oppskrift som HI i den andre sukkertråden snakket om på boller uten sukker og hvitt mel, vafler ol. Hvis noen har noe godt å dele vil jeg gjerne ha litt tips! Og hvis det er noen som lager egen sjokolade her og har en oppskrift som er nammis, please, pretty please, dele med meg?....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå