Gå til innhold

Dere 'sukkerhysterikere'...


Anbefalte innlegg

Gjest Mentha
Skrevet

Har noen av dere noen gode oppskrifter å dele? FIkk en pakke i posten i dag med bjørkesøt og palmesukker, og trenger noe å prøve det på :)

Savner oppskrift som HI i den andre sukkertråden snakket om på boller uten sukker og hvitt mel, vafler ol. Hvis noen har noe godt å dele vil jeg gjerne ha litt tips!

 

Og hvis det er noen som lager egen sjokolade her og har en oppskrift som er nammis, please, pretty please, dele med meg?.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...