Gå til innhold

Sukk litt skuffet over mannen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig begynt å tippe og 1500 som skulle gått til lånet, ja de må jeg grave frem. Blir bare sÅ lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en ansvarsfull mann! Not! Hvis det var hans ansvar å betale, ville jeg sakt at han fint fikk fikse det selv!

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Litt skuffet? Du har god grunn til å være litt mer enn litt skuffet! Det er ok å tippe, men kun om man har penger som ikke skulle vært brukt til noe annet viktig!

Skrevet

Jeg mener virkelig aldeles ikke å være frekk altså, så det er sagt... Dette er barnslig og uansvarlig, og ikke noe en familiefar gjør. Og om han ikke ser det selv, og du må klare å finne tak i penger dere ikke har... Ja... Det er kanskje nå det er tid for å fra nytte av den usansynlig overhjelpsomme svigermora di? Jeg tror regelrett jeg hadde sladra på han, eller tvunget han til å krype til korset og tigge om lån hos henne.

Skrevet

Greit å tippe litt, men det gjør man for lommepengene sine istedenfor å bruke de på sjokolade eller et ukeblad. Man bruker ikke pengene som skulle gått til boliglånet på å gamble, det er begynnelsen på å "spille seg fra gård og grunn"

Jeg hadde ikke blitt litt skuffet, jeg ville blitt rasende. Jeg hadde IKKE hostet frem de pengene, mannen måtte ydmykt måttet ta luen i hånden og enten bedt familien sin om et lån, bedt om forskudd på lønn eller gått i banken og bedt om en avdragsfri måned på lånet. Et slikt stunt hadde han pent måttet ha ordnet opp i selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...