mariabee Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Plutselig begynt å tippe og 1500 som skulle gått til lånet, ja de må jeg grave frem. Blir bare sÅ lei meg...
høstbaby2011 Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Hørtes ut som en ansvarsfull mann! Not! Hvis det var hans ansvar å betale, ville jeg sakt at han fint fikk fikse det selv!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Litt skuffet? Du har god grunn til å være litt mer enn litt skuffet! Det er ok å tippe, men kun om man har penger som ikke skulle vært brukt til noe annet viktig!
Musemorbr / Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Jeg mener virkelig aldeles ikke å være frekk altså, så det er sagt... Dette er barnslig og uansvarlig, og ikke noe en familiefar gjør. Og om han ikke ser det selv, og du må klare å finne tak i penger dere ikke har... Ja... Det er kanskje nå det er tid for å fra nytte av den usansynlig overhjelpsomme svigermora di? Jeg tror regelrett jeg hadde sladra på han, eller tvunget han til å krype til korset og tigge om lån hos henne.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Greit å tippe litt, men det gjør man for lommepengene sine istedenfor å bruke de på sjokolade eller et ukeblad. Man bruker ikke pengene som skulle gått til boliglånet på å gamble, det er begynnelsen på å "spille seg fra gård og grunn" Jeg hadde ikke blitt litt skuffet, jeg ville blitt rasende. Jeg hadde IKKE hostet frem de pengene, mannen måtte ydmykt måttet ta luen i hånden og enten bedt familien sin om et lån, bedt om forskudd på lønn eller gått i banken og bedt om en avdragsfri måned på lånet. Et slikt stunt hadde han pent måttet ha ordnet opp i selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå