Gå til innhold

Planlegge tur når det er 3 uker til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er innenlands og kun en helgetur. Et godt stykke med bil (6-7 timer). Er tredjegangsgravid og har de andre gangene gått langt over termin før jeg fødte, og det er sykehus cirka langs hele veien om det skulle skje noe... Kan eventuelt fly, men det er kanskje ikke lov så sent i svangerskapet? Eventuelt vil jeg sende mannen og ungene alene med fly... Ville dere gjort noe av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært på hyttetur og på fornøyelsespark tur med overnatting over 3 timer unna. Under 3 uker før termin. Ser mange stresser med å holde seg hjemme. Men va er det værste som kan skje? Et annet sykehus?

Var i går på tur alene, tok over 3 timer en vei og hadde da 10 dager til termin. Var godt å få gjort det også:-)

Føler du deg trygg på det så nyter dere en siste tur før den nye sjefen kommer :-)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Kjør på. Du er tredjegangsfødende og har en viss peiling på hva du begir deg ut på, så føler du deg komfortabel med det, er det ingen grunn til å la være.

Skrevet

Gjør det, om du selv ikke ser på det som et problem å føde 7 timer unna. Det verste som kan skje er vel at familie får vanskelig for/ ikke kan komme og hilse på babyen på sykehuset, annet enn kanskje de som er med på turen, og at du må fly hjem med en nyfødt. Altså bare logistikk. Farlig er det neppe.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke vært i stand til å sitte 6 timer i bilen med 3 uker igjen til termin, slet med rygg, bekken og isjiassmerter, men om du er i form til det er det vel ikke noe galt med å ta seg en tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...