Miamimom Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 http://www.familiebu...-blue-iris.html Blingset litt når jeg bestilte, og trodde den var blå..den er helt klart mer lilla en blå, skifter litt farge etter hva slags lys den er i..prøvde den på gutten min, og den passet perfekt i tillegg til at den var billig. Bytter jeg får jeg bare igjen pengene, for andre farger og str er utsolgt.. Men er den for jentete? Jeg blir ikke enig med meg selv, mannen sier at det er en jentedress..hehe. Hva synes dere?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Den heter jo "blue" da Synes helt klart den er guttete nok.
Miamimom Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2012 Ja, det var det jeg blingsa på, blue iris er lilla..hehe. Ikke blå. Men jeg tror nok vi kommer til å beholde den selv om den er lilla :-)
Fire småtroll Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Helt ok synes jeg, så lenge du velger bort rosa lue og votter kommer nok folk til å se det er en gutt som bærer den
fikas Skrevet 28. juli 2012 #6 Skrevet 28. juli 2012 Selvfølgelig kan en gutt bruke den treåringen her er veldig glad i lilla (og rosa for den del)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå