Gå til innhold

HVor er fjernkontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil gi en kvalifisert gjetning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom sofaputene.

Skrevet

På toppen av sofaryggen? Samboeren min legger den alltid der...

Skrevet

Hmmm, sofaen er saumfart, over, under og imellom alt av puter:-(

Skrevet

Kanskje noen har tatt den med på do ved et uhell, deretter oppdaget hva de har dratt med seg, lagt den fra seg, og glemt den der?

Skrevet

Oppi rompa di. Har du brukt den som buttplugg?

Skrevet

I kjøleskapet!

Skrevet
I kjøleskapet!

Jeg la den faktisk fra meg der ei gang, jeg lette i to dager før jeg fant den... Den lå litt bortgjemt bak noe pålegg som samboeren hadde ordnet med etter at fjernkontrollen havnet der. Hvorfor ikke han oppdaget den, er for meg et mysterium... Men mannfolk kan jo være ganske så distre av seg ;) Men det kan igrunnen jeg også... :)

Skrevet

Finner den fortsatt ikke...leter og leter. Alt fra kjøleskap, oppvaskmaskin, bad, alt i gulvhøyde,skap og skuffer.

Får ikke sjekket, men tviler sterkt på at den smatt oppi rompa som buttplugg også...

Skrevet
I kjøleskapet!
Jeg la den faktisk fra meg der ei gang, jeg lette i to dager før jeg fant den... Den lå litt bortgjemt bak noe pålegg som samboeren hadde ordnet med etter at fjernkontrollen havnet der. Hvorfor ikke han oppdaget den, er for meg et mysterium... Men mannfolk kan jo være ganske så distre av seg ;) Men det kan igrunnen jeg også... :)

He,he kjøleskapet var faktisk en av de første plassene jeg tenkte på jeg også. Har funnet ting der før:-)

Skrevet

Kan du ha tatt den med deg ut? Til postkassa, eller terrassen/hagen om det er fint vær der du bor idag?

Skrevet

HAH!! Fant den endelig:-) Den lå inni god-stolen på stua. Satt jo der å så på tv'n, så har lett i sprekkene, under og slikt, men dette er en elektrisk stol og fjernkontrollen lå fastklemt inni ei "lomme" i/under stolen. Hadde lett der mange ganger og bekket stolen rundt på gulvet også... Takk for hjelpa, synes sofaputer eller oppå var nærme nok:-)

Skrevet

HAH!! Fant den endelig:-) Den lå inni god-stolen på stua. Satt jo der å så på tv'n, så har lett i sprekkene, under og slikt, men dette er en elektrisk stol og fjernkontrollen lå fastklemt inni ei "lomme" i/under stolen. Hadde lett der mange ganger og bekket stolen rundt på gulvet også... Takk for hjelpa, synes sofaputer eller oppå var nærme nok:-)

Bra du fant den :) Den datt sikkert ut etter at du brukte den som buttplugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...