Gå til innhold

har du peiling påinterør? takk for hjelpen da :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fine teppe med rødt farge i stua ( er veldig glad i rød farge jeg ). svart skinnsofa. vet ikke hvilken farge skal være gardiner da??

takk for du tar deg tid å svare. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kremfargede gardiner. eller hvite.

Skrevet

Jeg trooor jeg ville gått for hvite med litt rødt i. ikke mye, men litt så det går igjenn i teppet. rødfargene må være like:-P men smaken er som baken:-)

hadde selv en del rødt i et par år. gammel rød kaffekanne, røde telys, pynteputer i sofaen, duker.. Har alt enda, men det blir kun tadd frem til jul. så når det er jul, er det jul med stor J hos oss:-)

jeg tror det kunne blitt fint med litt rødt i gardinene og, så lenge det ikke er for mye og fargene går i lag:-)

Skrevet

Lyse gardiner (kremfarget, brun-beige eller i den stilen der, kanskje??) og som hun over skriver; med litt røde detaljer i. Røde pynteputer sammen med andre farger du evnt har i gardinene?

Men ikke overdriv heller. Rød er en sterk farge, og det kan fort bli litt Too Much ;) Du kan fint bruke forskjellige bruntoner sammen med både rødt og svart.

Skrevet

Hvit, beige, lys grå :-) Men hvis du velger hvite så må du ikke ha sånne veldig hvite da kontrastene kan bli litt for store :-)

Skrevet

Alle dere som fikk dere tid til å svare, Tusen hjertelig takk :)

det var gode tips ;) hjalp mye :)

Skrevet

Ville også valgt grå gardiner; synes hvitt kan bli litt hardt til sort sofa og røde detaljer. Legg til noen grå puter i ulike sjatteringer og noe pynt i grått i tillegg til noen innslag av rødt her og der, så blir det fint :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...