Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Har fine teppe med rødt farge i stua ( er veldig glad i rød farge jeg ). svart skinnsofa. vet ikke hvilken farge skal være gardiner da?? takk for du tar deg tid å svare.
Ennai Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Jeg trooor jeg ville gått for hvite med litt rødt i. ikke mye, men litt så det går igjenn i teppet. rødfargene må være like:-P men smaken er som baken:-) hadde selv en del rødt i et par år. gammel rød kaffekanne, røde telys, pynteputer i sofaen, duker.. Har alt enda, men det blir kun tadd frem til jul. så når det er jul, er det jul med stor J hos oss:-) jeg tror det kunne blitt fint med litt rødt i gardinene og, så lenge det ikke er for mye og fargene går i lag:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Lyse gardiner (kremfarget, brun-beige eller i den stilen der, kanskje??) og som hun over skriver; med litt røde detaljer i. Røde pynteputer sammen med andre farger du evnt har i gardinene? Men ikke overdriv heller. Rød er en sterk farge, og det kan fort bli litt Too Much Du kan fint bruke forskjellige bruntoner sammen med både rødt og svart.
Synne 2007<32012 Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Hvit, beige, lys grå :-) Men hvis du velger hvite så må du ikke ha sånne veldig hvite da kontrastene kan bli litt for store :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Alle dere som fikk dere tid til å svare, Tusen hjertelig takk det var gode tips hjalp mye
Nikamo Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Ville også valgt grå gardiner; synes hvitt kan bli litt hardt til sort sofa og røde detaljer. Legg til noen grå puter i ulike sjatteringer og noe pynt i grått i tillegg til noen innslag av rødt her og der, så blir det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå