Gå til innhold

Barnevogna i boks!


englespire

Anbefalte innlegg

da har vi vært å kjøpt barnevogn :)

det ble en TFK joggster twist på oss i brun.

veldig fornøyd med den :)

har dere andre kjøpt vogn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt emmaljunga mondial duo leather i beige :-)

Endret av tingeling<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt simo kombi vogn i sort, og er veldig fornøyde. Nå gleder vi oss bare til å kunne få brukt den med tid og stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sort emmaljunga etter lillebror, så skal fortsatt ha denne til lillesøster ;) er suuper fornøyd, gleder meg til å ta den i bruk igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en TFK Joggster twist fra 2009, da den var helt ny på markedet.

Solgte hardbagen, men skal få en multi-x bag som ikke kom for salg sist.( ble forsinket i 18 mnd ) Så da blir vogna sånn som jeg egentlig ville ha den sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kjøpt enda,men skal kjøpe sort simo kombi. Venter for å se om den kommer på salg nå etterhvert. Skal ikke tas i bruk før oktober,så har god tid enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er kjempefornøyde med valget av simo kombi, så er bare å glede seg til man kan ut og trille tur med baby og vogn!! :) De er dyre da, så skjønner godt du vil vente og se om de kommer på salg. Det gjorde ikke vi, for i butikken der jeg handla hadde de bare en inne av den sorte med grå detaljer som vi ville ha. Og de viste ikke om de kom på salg... Så jeg klarte ikke å vente. Hehe... Litt redd for at de ikke skulle ha den inne, siden bestillingstiden kunne variere så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Nå har vi kjøpt inn barnevogn her og. Rudo har tilbud på alt av Emmaljunga som er på lager, 15% rabatt.

 

Har ikke hørt om salg på disse før, så like greit å klinke til :)

 

Kjøpte marineblå Edge duo med sportsundertell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har en marineblå Simo duo som storebror hadde, men denne skal jeg selge.

 

Kjøpte sort tfk twist nå til storebror som er to, men vil ikke ha den til baby. Så jeg kommer nok til å kjøpe emmaljunga Edge duo eller limited edition, men venter til 2013 mod kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en marineblå Simo duo som storebror hadde, men denne skal jeg selge.

 

Kjøpte sort tfk twist nå til storebror som er to, men vil ikke ha den til baby. Så jeg kommer nok til å kjøpe emmaljunga Edge duo eller limited edition, men venter til 2013 mod kommer :)

 

Forresten. Vi skulle egentlig ha Emmaljunga 2013 kolleksjonen. Men i og med at den er helt ny og nettop begynt å produseres var det to mmd leveringstid.... Og med termin 7.nov ble det litt i seneste laget for oss... Så ble 2012 modell på oss som de hadde på lager. Men er superfornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har en marineblå Simo duo som storebror hadde, men denne skal jeg selge.

 

Kjøpte sort tfk twist nå til storebror som er to, men vil ikke ha den til baby. Så jeg kommer nok til å kjøpe emmaljunga Edge duo eller limited edition, men venter til 2013 mod kommer :)

 

Forresten. Vi skulle egentlig ha Emmaljunga 2013 kolleksjonen. Men i og med at den er helt ny og nettop begynt å produseres var det to mmd leveringstid.... Og med termin 7.nov ble det litt i seneste laget for oss... Så ble 2012 modell på oss som de hadde på lager. Men er superfornøyd :-)

Ååå? :/ jeg har bestilt vogn jeg, skulle få den inn i uke 35 så henter vi den i september. Uffda, håpe det går i boks ja :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk beskjed om at den skulle komme i slutten av okt jeg (temin 18nov), så satser på at der går bra, for jeg bare elsket den vognen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...