Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Har en baby på 11 dager som det har gått fint å amme til nå, de siste 3-4 dagene. Hun ammes veldig ofte, alt fra to ganger i timen til hver andre time. Nå har jeg endelig fått opp melkeproduksjonen, så jeg vet jeg har nok melk til henne. Men det hun har gjort de siste dagene er å suge, så snu seg vekk og lete desperat etter puppen andre plasser. Jeg stapper puppen i munnen hennes igjen, hun suger noen tak og så drar hun seg bort igjen. Dette skjer hele tiden, gjennom hele ammingen. Når jeg tror hun er ferdig, begynner hun desperat å sutte etter pupp igjen med en gang jeg har tatt henne opp for å rape. Jeg klarer ikke å bli klok på når hun er mett eller ikke, og jeg synes ikke hun suger særlig effektivt lenger. Virker som hun ikke suger hardt nok. I starten gikk jo alt så fint, hvorfor holder hun på slik nå da?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Kan det hende at det kommer for mye melk? Eller for fort? Kanskje hun har et sugebehov, prøvd med smokk? Prøv å se på www.ammehjelpen.no om det kan stå noe der om det.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Jeg tror ikke jeg har for mye heller, for jeg kan gå uten amme-innlegg uten at jeg lekker, og jeg har sjeldent brystspreng, opplevde det kun på sykehuset. Vet hun får i seg nok da hun både har våte bleier og avføring. Takk for linken, skal lese meg litt frem der HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå