Gå til innhold

Sliter litt med ammingen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 11 dager som det har gått fint å amme til nå, de siste 3-4 dagene. Hun ammes veldig ofte, alt fra to ganger i timen til hver andre time. Nå har jeg endelig fått opp melkeproduksjonen, så jeg vet jeg har nok melk til henne. Men det hun har gjort de siste dagene er å suge, så snu seg vekk og lete desperat etter puppen andre plasser. Jeg stapper puppen i munnen hennes igjen, hun suger noen tak og så drar hun seg bort igjen. Dette skjer hele tiden, gjennom hele ammingen. Når jeg tror hun er ferdig, begynner hun desperat å sutte etter pupp igjen med en gang jeg har tatt henne opp for å rape. Jeg klarer ikke å bli klok på når hun er mett eller ikke, og jeg synes ikke hun suger særlig effektivt lenger. Virker som hun ikke suger hardt nok. I starten gikk jo alt så fint, hvorfor holder hun på slik nå da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det hende at det kommer for mye melk? Eller for fort?

Kanskje hun har et sugebehov, prøvd med smokk?

Prøv å se på www.ammehjelpen.no om det kan stå noe der om det. :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har for mye heller, for jeg kan gå uten amme-innlegg uten at jeg lekker, og jeg har sjeldent brystspreng, opplevde det kun på sykehuset. Vet hun får i seg nok da hun både har våte bleier og avføring. Takk for linken, skal lese meg litt frem der :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...