Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Eller er det helt idiotisk? Jeg fikk hormonspiral for ca 3 mnd siden og har så murringer nederst i magen og i korsryggen! Har ømme brystvorter, også. Jeg vet jo at sjansen for at jeg har blitt gravid er minimal, men lurer likevel. Jeg kommer til å føle meg sååååå teit når testen er negativ, for det vil den vel være???? Det er jo bare å skaffe seg en test, men jeg er skikkelig nervøs og redd. Er det normalt å ha vondt i korsryggen som man har mens når man er på hormonspiral? Har ikke hatt det siden den ble satt inn. Aner ikke hvilken syklus jeg har nå for jeg har ikke fulgt med siden innsettingen. Dette ble bare tull, men måtte dele med noen...
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Det kan godt mulig bare være bivirkninger av spiralen altså. Men det kan også være graviditets tegn. Men ta å sjekke deg da. Så vet du. Tenk så lettet du blir om testen er negativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå