Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Vi skal snart til syden og jeg er litt nervøs for å kle meg i bikini. Jeg har en god del strekkmerker som fortsatt er ganske lilla. Selv om det er tre år siden siste graviditet. Igår hadde jag mannet meg opp til å ta av meg skjorten når vi var utenfor huset hjemme. Jeg gikk da i shorts og bikinioverdel. var ganske redd for at det skulle komme noen naboer, men jeg hadde bestemt meg for å gjennomføre det. Det kom selvfølgelig noen naboer, og jeg følte meg ille til mote. Jeg tok fram skjorten igjen og var på vei til å ta den på meg igjen, da nabokonen sa: duvtrenger ikke kle på deg igjen, jeg syntes du var fin sånn jeg. Vi har snakket om dette før, men jeg har aldri vist henne. Da sier mannen hennes til henne, heldigvis ser ikke du slik ut. Sydenturen er avlyst for min del. Jeg kommer til å bli åp hotellrommet. Vi skal nemlig reise sammen med noen venner som også er venner av disse. Kjenner jeg er kvalm og uvel og har ikke lyst å reise.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 For en drittsekk av en nabomann! Håper du innser at idioter som ham ikke betyr noen ting.... Hvis ikke håper jeg du bare misforsto ham for det var jo en rimelig drøy ting å si... Milevis forbi det jeg anser for å være sosialt akseptert...
Mamma_til_2 Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 ikke bry deg om hva en nabo gubbe sier, hadde han sakt noe annet hadde vell kona skutt han Nei dra til syden i bikini og kos deg, jeg lover deg at der er mennesker som ser verre ut enn deg
Gjest Kira med en av hver Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Seriøst? Er dette voksne mennesker? Ble helt sjokkert her jeg sitter over at noen faktisk kan komme med en slik uttalelse. Det går da ikke an å si slik til noen! Jeg hadde reagert på helt samme måte som deg, men ville allikevel forsøkt alt jeg kunne å gi f#¤"% i det. (Jeg vet at det er mye lettere sagt enn gjort!). Men ikke la han få gleden av å ødelegge ferien for deg. Du har faktisk produsert noe fantastisk med kroppen din Kos deg på sydentur, så skal jeg kose meg her i bikini med hengepupper, hengemage og åreknuter
Musemorbr / Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Så idiotisk av han. Typisk feilslått mannekommentar. Han har nettopp sett på en annen dames kropp, og i sin plutselige forlegenhet forsøker han å fortelle kona at han synes hun er finest i verden, og at han altså ikke kikket for å kikke. Dustete av han å ikke beklage seg etterpå, men sånne tafatte karer kan vel ikke bedre. Kona burde kjeftet på han også, men de tok det kanskje hjemme. Du skal helt klart gå i bikini. Jeg er ofte på bassenget og ser folk i bikini som har både strekkmerker, brannsår og appelsinhud. De er flotte likevel. Selv om jeg til tider legger merke til de tingene ved dem, har det aldri vært en negativ tanke i mitt hode. Faktisk synes jeg damer med selvtillit til å være som de er, er noe av det flotteste som finnes. Vi burde alle klare å være stolte av våre mammakropper, med alle merker og andre endringer det innebærer. Du er helt sikkert nydelig.
AnonymeAnine Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Herregud, for en tankeløs idiot! Neste gang du ser ham, si noe om kroppen hans og spør hvordan det føltes!!! Om han tilsynelatende ikke bryr seg så si noe om intelligensen hans:-) heehe. Når det er sagt så har jeg én ting å si: KROPP ER KROPP! Må si noe mer: Ingen kropper er perfekte, jeg fatter ikke hvorfor så mange tror at man må være perfekt for å kle av seg. "Alle" har strekkmerker, cellulitter, fedme, skjeve tær, hengepupper, og alle har hang-ups når det gjelder kroppen sin. Man kan ikke sammenligne seg med photo-shopet 20-åringer på reklameplakater. Disse vil også en dag få barn og få strekkmerker osv. Nei, bær strekkmerkene med stolthet, de er der fordi du har gitt LIV!!! Skulle gitt deg en klem og klasket til naboen din.
Oktoberbabyen Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 vi har nettopp kommet hjem fra syden, og de kroppene vi faktisk reagerte mest på var alle de #¤/¤(%( mannfolkene som nektet å respektere påbudet om anstendig tøy i restauranten og konsekvent kom i bar overkropp. Hvorfor er det bare mannfolk med mage halvveis ned til knea som aldri klarer å se at andre ikke syns det er deilig å se en hvit gedigen ølmage hvorenn du snur deg når du skal spise? alle de som ikke hadde mage hadde skjorte eller tskjorte på seg.. og det var mannen som reagerte mest faktisk. han syns det var direkte ekkelt. eneste kommentaren jeg fikk om damer var ei som faktisk var full av strekkmerker, og da snudde han seg til meg og hvisket i øret mitt "sånn kommer du kanskje til å få og, men jeg vil elske deg og kroppen din like mye likevel!" så drit i idioten, og KOS DEG!
Jojo x3 Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Fy så stygt av han. Selv om de du skal reise sammen er venner av disse trenger det absolutt ikke bety noe. Har aldri hørt/opplevd noe sånt blant mine venner og håper og tror det er mer vanlig enn naboen din som kommenterte stygt. Tøff du var som tørrtrente i bikini! Gå på stranden, ev bit tennene sammen og kos deg for dine barns skyld, kan hende du glemmer deg ut og koser deg du også(i bikini):-)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Tusen takk alle sammen. Jeg skal tenke på dere når jeg tar av meg klærne. Jeg var ordentlig lei meg igår, men det skal nok gå bra. HI
Miss 84 Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Makan til frekk nabo!!! Er det mulig å være mer overflatisk?? Nei du burde si at så fin kone som du har, som hverken har stekkmerker eller noen ting, så er det rart hun er sammen med deg. Glad min mann ikke ser sånn ut;) Ja, eller så får du komentere det til mannen din foran naboen da, på samme måte som han fikk frem sitt budskap. Når jeg er på stranda og ser folk med noen kilo ekstra, strekkmerker osv (meg selv inkludert) så synes jeg det er superflott å se at flere bare drar dit for å kose seg, uansett hvordan de ser ut. Om du ikke er perfekt tror jeg ikke det er noen som akkurat tenker videre over det. Den eneste som taper på å ikke reise på ferie er du (og mannen). Og tenker at det er alt mulig folk som drar på ferie til synden, så du skiller deg nok ikke noe ut. Dra til syden å kos deg du:)
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Naboen din er en korttenkt idiot, så drit i han! Jeg skal love deg en ting, at når du kommer ned på stranda så er ikke lilla strekkmerker i nærheten av så ille som mye av det du kommer til å se der nede..hehe.. Selvutnevnte playboyer i miiiiiinimal badebukse med cameltoe, overvektige eldre mannfolk med så liten badebukse at det ser ut som de går nakne, middelaldrene "runde" damer i bikini med puppa helt ned på knærne..osv osv... Det er bare du som kommer til å bry deg om hvordan du ser ut, men TRO MEG, du vil se ut som en sylfide Kos deg masse på ferie, og nyyyyt dagene!
Mammaaaaaa Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Ånei! Hadde reagert som deg, men ikke latt en idiot av en mann få ødelegge ferien min!!
Kyllingbein Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 For en korttenkt nabomann. Uten sosiale antenner? Vet du hva, det er noe helt annet å kle av seg i syden enn hjemme. Bare vent til du ser hva som flesker seg rundt på stranda der nede Man mister litt hemninger i syden. Også i positiv forstand.. Dessuten. Hva gjør det vel med noen (eller mange) strekkmerker? Det er ikke noe du kan noe for. Du har vel fått deg noen fine barn.. De færreste tenker slik på det som din kjære nabo. God tur til sydligere strøk
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 For en hyggelig nabomann du har!! Tipper han er slik mot alle du, sikkert en umoden stakkarslig mann som kommenterer alle han ser, tror meg..noen er dessverre bare slik. Hev deg over han, er 100% på at du ser bra ut.!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 Nesten så jeg ikke tror det er sant. Finnes det folk som sier sånt? Hva slags type er dette? Ville trodd han var lettere mentalt tilbakestående, for å være ærlig.
Netti*** Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 Signerer. Høres ut som en drittnabo. Hadde vært forbanna. Ikke la han ødelegge turen din... Kos deg masse på ferie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå