Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Hva er planene for dagen? Selv skal jeg inn til byen til slakteren og kjøpe store kyllingvinger. Ha en flott dag alle sammen
Kathrine. Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 God Morgen! Først jobb, så kjøre direkte fra barnehagen til hytta (kun 1 mil unna). Skal grille, ut med båten og bade. Storfamilien kjem også. Deilig sommerdag! Må nyte dei få vi får. Ha en fin dag alle sammen.
C.L.H85 Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 God morgen I dag blir det å søke på litt jobber, rydde litt og ta med vesla ut i det fine været
Liljekonvall<3 Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 God morgen! Her i heimen skal vi nyte en av de siste dagene med "ferie", mens mannen er på jobb. Ser ut til at det blir strandvær også! :-) Det hørtes godt ut du. Mulig jeg fikk et middagstips der gitt! ;-) Ha en fantastisk dag!
Gjest Ziva Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 God morgen. Her er det skyfri himmel og solen skinner. Dagen i dag byr på shopping og bading.
Musemorbr / Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 God morgen. I dag er jeg syk, så vi skal være inne og se drømmehagen heeele dagen, og jeg skal sitte masse på dib. Vi skal bare spise tullmat, som pølser og loff, og drikke kakao. Minus ti mammapoeng til meg, eller hva? Mannen er hjemme igjen fra å ha brukt sine siste feriedager på å ligge på sykehuset, siden lungene sviktet han, og sønnen vår er på tredje dag med feber, rennende nese og sår hals. Kjedelig, men vi får gjøre det beste ut av det, og så blir det vel sikkert litt koselig også.
Mamma_til_2 Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 God morgen Shopping og en tur på stranda med barna blir deilig siden dette er mest sannsynlig den eneste soldagen på lenge
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2012 God morgen. I dag er jeg syk, så vi skal være inne og se drømmehagen heeele dagen, og jeg skal sitte masse på dib. Vi skal bare spise tullmat, som pølser og loff, og drikke kakao. Minus ti mammapoeng til meg, eller hva? Mannen er hjemme igjen fra å ha brukt sine siste feriedager på å ligge på sykehuset, siden lungene sviktet han, og sønnen vår er på tredje dag med feber, rennende nese og sår hals. Kjedelig, men vi får gjøre det beste ut av det, og så blir det vel sikkert litt koselig også. Uff da, god bedring. Og ingen minuspoeng fra meg
*Miss Flua* Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 God morgen! :-D Idag har mannen bursdag! Bursdagen er allerede feiret, og gave har han fått. Men det er sol og nydelig vær idag, så kanskje vi tusler ned til byen og tar en is så lager jeg nok en god middag til oss ikveld (selv om det er han som er kokken i huset haha). Ellers får vi se hva dagen bringer Ha en fin dag, fine damer!
Gjest Ziva Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Skulle aldri ha skrytt av skyfri himmel og sol. Solen har forsvunnet og det er blitt overskyet
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Good morning, Ladies Har fyrt opp rensepumpa og målt Ph-verdi, så bare vannet blir litt mer oppvarmet så hiver vi oss ut i det nye bassenget vårt (har hatt det i en måned men har ikke fått testet det ennå pga bedritent vær Så må jeg vel stikke en tur på butikken for å kjøpe grillmat nå som det ENDELIG virker som det er sommer og sol Men aller først skal jeg bare våkne litt, er helt i koma ønsker dere alle en strålende dag!!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Skulle aldri ha skrytt av skyfri himmel og sol. Solen har forsvunnet og det er blitt overskyet Nei, nei, NEI.. Ikke si sånt a
Mammaaaaaa Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 God morgen! Skal rydde litt tenkte jeg! Har en drøm om et strøkent og velorganisert hus innen ferien er over, og hverdagen kommer med travle dager Ikke det at det kommer til å forbli strøkent og velorganisert noe særlig lenge. Så skjønner ikke at jeg gidder Og så skal jeg leke og spille spill med ungene, og ta en tur ut i regnet så de får ut litt energi!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 Dette er vel strengt tatt en av de få soldagene vi har på vestlandet. Her blir det å hente vesla som har vært hos besteforeldrene ett par dager, så hjem der vi får besøk av av ei venninne og hennes barn, blir kos og grilling i hagen vår:)))
Mammaaaaaa Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 Dette er vel strengt tatt en av de få soldagene vi har på vestlandet. Her blir det å hente vesla som har vært hos besteforeldrene ett par dager, så hjem der vi får besøk av av ei venninne og hennes barn, blir kos og grilling i hagen vår:))) Sol på vestlandet? Hvor? Ikke her!! Men kommer solen frem kan huset se ut som det gjør, så går vi heller uuuut
Lille- MO Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 God morgen Her er det overskyet, men varmt så blir nok en tur eller to i hagen i allefall Har egentlig lyst å dra på åpen gård, men vet ikke om de har noen "åpne" om dagen, så det må jeg finne ut
Eeniemeenie Skrevet 26. juli 2012 #17 Skrevet 26. juli 2012 Hva er planene for dagen? Selv skal jeg inn til byen til slakteren og kjøpe store kyllingvinger. Ha en flott dag alle sammen Pakke, er på flyttefot.. Jeg sov helt til 11.30 idag *luksus* I morgen kommer datteren min fra ferie, gleder meg! Også skal jeg lage biffmiddag til kjæresten senere, det blir snadder..
Mammaaaaaa Skrevet 26. juli 2012 #18 Skrevet 26. juli 2012 Åh det ble nydelig vær idag, så huset ser fortsatt ikke ut! Hehe. Nå har vi grillet og lekt i hagen, nå er det tid for is!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå