Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Dagen før man reiser på sommerferie... Ikke gøy! Sprade rundt på stranden i bikini med det svære blåmerket på baksiden av lårene og rumpa? Gaah! Jeg følte det var ille nok å skulle gå på stranden i bikini med stor elefantmage og strekkmerker - men har valgt å være stolt av de heller enn å gjemme de bort. Men - vips! Så kom den dårlige selvfølelsen tilbake når jeg ser meg i speilet og ser hvilken kropp jeg har. Det er ikke bare blåmerker, strekkmerker, gravidmage - det er cellulitter og mengder av vann i kroppen. Jaja, noe forsvinner og noe blir lysere. Andre ting blir verre og noe er ikke så ille (som kanskje jeg skal ha det til - ang cellulitter...) Men, det jeg vet: ER at jeg skal ha en fantastisk ferie! Jeg skal jo bort der ingen kjenner meg - så er lov til å lette litt på skjørtet og bade med ungene... Tiltross dårlig kropp?! Ingen er perfekt - heller ikke jeg. Men innsiden er penere enn utsiden, sant?! PS: for de som lurer... Ja, jeg datt og ramlet hardt i trappen. Var utrolig vondt der og da - men gikk mest utover hælen og lårene + rumpa! Landet skjevt på venstresiden med rumpa/lår. Er 26 uker. Har vært ekstra obs på meg selv idag (tiltross pakking!) og fulgt med om jeg har fått vondt, LItt hardere kynnere enn vanlig - og litt hardere stikninger i underlivet - elelrs ok! Babyen sparker som aldri før og hadde turn der inne istad. Gikk nok mest utover selvtilliten og følelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå