Gå til innhold

Litt stolt av meg selv nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vakre damer! Nå har jeg nådd målet, og må bare dele det med dere!

Jeg har gått ned 48 kilo, på 8mnd! Ingen form for piller, ingen strenge dietter, og heller ingen tur innom et treningsstudio.

Jeg forandret tankegangen om meg selv, om mat og mosjon.

Jeg så for meg en positiv reise, og bestemte meg bare for at det skulle funke. La om kostholdet, har absolutt ikke sluttet og kose meg med godter og god mat i helgene, bare blitt litt mer bevisst på å slutte å spise når magen faktisk er mett. Små enkle grep i matveien. Begynte å bevege meg mye mer, tok noen turer i uken, en time var ofte nok.

Men det viktigste av alt, jeg la om hele tankegangen min. Såg positivt på alt, dette skulle bli gøy, og jeg skulle klare det. Når jeg ellers ville gitt opp, fant jeg gode grunner til å ikke gi opp. Jeg laget meg en sunn innstilling, jeg tillot meg å feile og lovet meg selv og ikke sippe om det ikke skulle gå, og på den måten motiverte jeg meg selv til å bevise meg selv om at jeg skulle klare det.

Tror mye av selve vektnedgangen man vil oppnå faktisk ligger i hodet, og ikke bare i maten, eller de uendelig mange timene man bruker på å trene. Så mange år som jeg har slitt med overvekt, feilet og blitt lei meg. Tideligere dietter og slankepiller, for ikke å snakke om pengebruken brukt på alt det.

Så var det faktisk bare sunn fornuft som egentlig skulle til, for at jeg skulle klare det.

Nå, jeg vet at det ikke er enkelt for alle. Og jeg vet at det ikke funker for alle, selvom det denne gangen funket for meg. Jeg ville bare dele min vektnedgang slik det virket på meg. Høres sikkert ut som en tulling, men jo, jeg er faktisk stolt! For første gang på evigheter er jeg lykkelig i mitt eget skinn!

Og dere som kanskje sliter med det samme : DERE KLARER DET! Sett små delmål underveis, gjør vektnedgangen til noe positivt og gøy, ikke stress! Nyt å se små forandringer! Kos deg heller med det, det går faktisk an! :)

Ha en nydelig kveld videre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk-så flink du har vært:DTenker det føles bra å ha nådd målet ditt! :)

Skrevet

Kjempebra!!! Du har all grunn til å være stolt, lykke til videre! :-)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Gratulerer!! Så flink du har vært :)

Skrevet

Wow! Gratulerer med fantastisk innsats!!! :D

Bøyer meg i støvet!!!! :)

Skal faktisk se om jeg greier å bruke taktikken din på noe jeg må ta tak i nå, ikke vekt, men like vanskelig for meg :)

Takk for inspirasjon! :)

Skrevet

Wow! Imponert!

Skal ha deg i bakhodet når svangerskapskiloene henger igjen!

Skrevet

Takk! Så søte dere er! :)

Nå ble jeg glad! Etter å ha endret tankegangen min totalt, så har jeg faktisk også blitt en mye gladere person, positivitet kan være nøkkelen til mye!

Uansett hva det gjelder, ikke gi opp! :) Det er så sant som det er en klisje, at i motgang blir man sterk. Man kan takle mer en man forestiller seg så lenge man legger sjelen sin i det.

Frykten for å feile med noe er ødeleggende. Og den frykten er nok hovedårsaken til at man også ofte gir opp. Men ikke la den styre og ta over, for alt er mulig. Man må følge deg lille tråden, og hente små flagg på veien, delmål er viktig ellers er det lett å bli skuffet. Vær stolt av den du er, og vær stolt av de små flaggene du sanker inn på veien mot det du vil oppnå! :)

Hver morgen må du finne minst en positiv ting du skal prøve å oppnå den dagen. Lover, det hjelper!

Og som jeg sa i forste innlegg, kos deg underveis også! Det er viktig! :)

Lykke til, til alle som møter motgang, hva enn det måtte være. DU kan!

Klem fra lykketrollet HI <3

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Så deilig å lese, HI. Gratulerer så mye!

Jeg lever selv etter samme tankegangen: Prøv å beholde roen, og vær positiv, så ordner det seg. Alt blir så mye lettere om man har et godt, positivt utgangspunkt :)

Skrevet

Oi! Så flink du har vært! Du har all grunn til å være stolt av deg selv! :D Jeg skal prøve å komme i gang med det samme selv (vil gjerne ned 10 kilo) men har fortsatt ikke helt klart å ta det steget :) Gleder meg til den dagen jeg er fornøyd med den jeg er!

Skrevet

Kjempeflott! Du har gjort en helt vannvittig innsatt å nådd målet ditt til de grader! Gratulerer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...