hamarmamma87desemberspire Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Skal på en ukes tur til Syden i morgen og da blir det selvsagt solslikking. Men går det bra for babyen i magen med noen timer i sola hver dag eller er det lurt å ha noe som dekker magen? Er 21 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Tja, tror babyen i magen tåler litt sol gjennom huden din, men jeg ville nok likevel holdt meg litt i skyggen på den varmeste tiden på dagen. Husk også at det er lett å få pigmentflekker når du er gravid - og de forsvinner ikke...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Du merker at varme og direkte sol ikke er så behagelig. Mindre behagelig jo lengre ut i svangerskapet du kommer. Men litt er helt sikkert greit:-)
charnelle Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Var i syden i uke 24-26 og det var ikke behagelig å sole magen. Kjente at det var bare helt feil å ligge å koke magen i sola. Så jeg la enten hele meg i skyggen eller la en hatt over magen. Men ble likevel like brun på magen merkelig nok...
VinterSol+2 Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Du skal passe deg for ikke å bli overopphetet. Mgen tåler sol, men du merker om det blir ubehagelig, å steke deg bør du ikke, men du tåler litt sol. Og baby også Men husk solkrema, kjipt med permanente pigmentflekker over helw deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå