Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Gutten min har noen forferdelige trassanfall om dagen. Han gråter og hyler og protesterer vilt... De siste par dagene har jeg sett at han begynner å hakke tenner på en måte eller skjelve i leppene etter han har holdt på en stund.. Noen som kjenner igjen dette? Hva kan det skyldes? At han er sliten?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Ingen som har opplevd det samme med sine barn? Huff, blir bekymret for gutten min :-/
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Gutten her er likedann, 17 mnd og raser til tusen for tiden. Hakker tenner så det gyver etter'n. Tok det opp med helsesøster, og fikk beskjed om at det var nok at han ble sliten i kroppen, så jeg har startet med intens nedroing når han starter opp, og når jeg gjør det, så opphører hakkingen, er ca 1 uke siden sist han hakket tenner ved et raseri anfall, hadde siste utbruddet sitt i kveld, rett før legge tid (har vel ca 14 utbrudd pr dag +/-) Så, kanskje du skal prøve å roe han ned, se om det hjelper, eller ta det opp med helsesøster om det vedvarer.
G&G Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Tror det er vanlig, særlig hvis han har grått mye og lenge. Får sånn selv hvis jeg gråter skikkelig:-) men hør med helsesøster om du er i tvil. Lykke til, håper det er en kortvarig trassperiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå