Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Vet noen når FEM skal begynne å vise ny sesong her? Eller hvor man evt kan se det?
mimmitiltre Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 nei, desverre, følger med på det jeg og, men nå sender de jo bare gamle episoder..kjedelig altså
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke det i august? Mener det pleier å være august de starter de nye sesongene.
Prøverpåentil Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke det i august? Mener det pleier å være august de starter de nye sesongene. Ja er vel på høsten de sender nye sesonger av norske unge mødre.. men på den danske versjonen så har det gått sesonger i strekk eller noe.. uten pause.. plutselig var det slutt :'( hi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke det i august? Mener det pleier å være august de starter de nye sesongene. Ja er vel på høsten de sender nye sesonger av norske unge mødre.. men på den danske versjonen så har det gått sesonger i strekk eller noe.. uten pause.. plutselig var det slutt :'( hi Spørs om de har manko på deltakere.
Prøverpåentil Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke det i august? Mener det pleier å være august de starter de nye sesongene. Ja er vel på høsten de sender nye sesonger av norske unge mødre.. men på den danske versjonen så har det gått sesonger i strekk eller noe.. uten pause.. plutselig var det slutt :'( hi Spørs om de har manko på deltakere. Kommet helt til sesong 14 i Danmark, eller noe.. så skal være flere asså
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Er ikke det i august? Mener det pleier å være august de starter de nye sesongene. Ja er vel på høsten de sender nye sesonger av norske unge mødre.. men på den danske versjonen så har det gått sesonger i strekk eller noe.. uten pause.. plutselig var det slutt :'( hi Spørs om de har manko på deltakere. Kommet helt til sesong 14 i Danmark, eller noe.. så skal være flere asså Ikke vet jeg Ser ikke så mye på de programene, så bare "kaster ut" forslag her jeg
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 I Danmark har de kommet til sesong 14, i tilegg til noen ekstra episoder, bla med Stine Hesseslholdts historie om hva som skjedde da hun mistet barna sine og måtte i fengsel. Man kan se de på nutv.dk, men det koster 99dkk for en måned. I tilegg må man ha ip adresse fra danmark, grønland eller færøyene. Det kan man få på viaplay.net men det koster også penger. Vet ikke om noen andre måter, men en datakyndig person kunne sikkert ha ordna med ip adressen gratis. Jeg er hekta på Unge mødre dk, så betaler gjerne for å se det Men hvis dere lurer på hvordan det går med noen av jentene kan jeg sikkert svare, er midt i sesong 14 for øyeblikket
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Kan du ikke fortelle litt generelt? Jeg er superhekta på unge mødre dk... og lurer på hvordan det går med alle sammen egentlig:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #10 Skrevet 25. juli 2012 Kan du ikke fortelle litt generelt? Jeg er superhekta på unge mødre dk... og lurer på hvordan det går med alle sammen egentlig:-) Jeg kan prøve også ser vi om jeg husker hvem som er med frem til sesong 9, har kommet en del nye ansikter som du kanskje ikke "kjenner" enda Hannah; får datteren Cecilya, kommunen vil ha henne på mødrehjem for unge mødre. Hun flytter dit motvillig og blir boende der i fem måneder før hun får flytte i egen leilighet. På mødrehjemmet møter hun Maks og de blir kjærester og han blir datterens "pappa". De har et turbulent forhold, mye opp og ned med krangling osv. Kommunens pedagoger følger nøye med på Hannahs evner som mor. Kommunen ønsker og tvangsfjerne datteren, men Hannah vinner saken i barne- og ungdomsforvaltning. Ti måneder seinere vil kommunen tvangsfjerne Cecilya igjen. Denne ganger taper Hanna saken og mister datteren. Camilla (hun med alle unga): Får sitt 6. barn med mannen. De har nå tre gutter og tre jenter. I en periode har det vært slutt mellom dem, men de har funnet tilbake til hverandre og flyttet inn i et nytt hus hvor det ikke trengs oppussing og har tid til andre ting og slipper å krangle over det. Camilla (hun med sønnen Oliver): kjøper hus med Kristian, får sønnen Sebastian sammen. Camilla bruker barseltiden på å gå ned masse i vekt. Hun og Kristian gifter seg med det drømmebryllup hun alltid har drømt om. Kun tre måneder etterpå skiller de seg. Da har det gått dårlig lenge og de trodde bryllup var løsningen. Etter en periode langt nede kommer hun seg ovenpå igjen. Glennie (hun som skulle gifte seg med Daniel, har datteren Emma): Et lite gjensyn med henne. Hun gifta seg ikke med Daniel. Men har møtt en ny som også heter Daniel og de har fått sønnen Emil sammen. Glennie sliter med å bli enige med begge fedrene til sine barn om samvær. Det jeg har sett hittil så har hun flyttet et godt stykke unna barna sammen med sin nye flamme på en et-roms og ser for øyeblikket ingen av barna. Men hun håper på å ha Emma fullt og Emil annenhver helg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #11 Skrevet 25. juli 2012 Hvis du gir meg noen flere navn på de jentene du kjenner hittil så kan jeg oppdatere deg. Men husker ikke hvem som er i hvilken sesong. Er ikke noen vits at jeg forteller deg om de du ikke har sett enda
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #12 Skrevet 25. juli 2012 Hvis du gir meg noen flere navn på de jentene du kjenner hittil så kan jeg oppdatere deg. Men husker ikke hvem som er i hvilken sesong. Er ikke noen vits at jeg forteller deg om de du ikke har sett enda Malou stella (of course) Katharina (som ga fra seg det ene barnet sitt) Rebecza Peter (som i siste sesong hadde blitt sammen med en ny jente... hvordan går det med eksen hans?) Hun lille flisa som stilte opp i danske talenter eller hva det var.. husker ikke navnet hennes.. Hun lyse snuppa der faren hadde en haug av unger hun stadig passet.. Hmm.. jeg er altfor dårlig till å huske navn kjenner jeg.. :-/
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #13 Skrevet 25. juli 2012 Nadja: har fått sønnen Sakarias med Rene. I siste sesong er hun 27, Sakarias 3 og Sebastian 9. Først går det bra med sykdommen, men så blir imun mot sine medisiner og får avslag på å prøve noen andre. Fremtiden ser ikke lys ut for familien. Personlig syns jeg Nadja er tapper og holder maska godt for egne barn. Sebastian vet at hun har kreft, men ikke hvor ille det egentlig er. Sakarias vet bare at hun trenger medisiner.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #14 Skrevet 25. juli 2012 Hvis du gir meg noen flere navn på de jentene du kjenner hittil så kan jeg oppdatere deg. Men husker ikke hvem som er i hvilken sesong. Er ikke noen vits at jeg forteller deg om de du ikke har sett enda Malou stella (of course) Katharina (som ga fra seg det ene barnet sitt) Rebecza Peter (som i siste sesong hadde blitt sammen med en ny jente... hvordan går det med eksen hans?) Hun lille flisa som stilte opp i danske talenter eller hva det var.. husker ikke navnet hennes.. Hun lyse snuppa der faren hadde en haug av unger hun stadig passet.. Hmm.. jeg er altfor dårlig till å huske navn kjenner jeg.. :-/ Stella; hun er med en del. Hun er håpløs tror jeg:P Hun kommer forseint til alle avtaler. Har en del nye kjærester og flytter hit og dit med sønnen på slep. Britta har mye ansvar for sønnen, men etterhvert som årene går så blir Stella flinkere til å sette grenser og gjøre ting selv. Hun slutter på alle de utdannelsene hun begynner på, og det tærer på lommeboka når kommunen ikke vil gi henne penger. Britta arver huset til foreldrene sine og de flytter alle inn dit. Etter en liten stund brenner huset ned, og de må flytte i en leilighet. Når Stella får sin del av pengene fra forsikirnga tar hun silikon i brystene. Etterhvert begynner hun med utdannelsen til fitness innstruktør, som moren betaler for henne dersom hun fullfører. Alt i alt så har hun greid seg bra, Tino er ihvertfall en smart liten gutt med mye kjærlighet (hun får sin egen serie sammen med moren eller noe, mener å ha lest at hun vil satse på å bli popstjerne, tar dop men har ikke sett det enda så vet ikke). Katharina: Når det blir slutt mellom Peter og den nye dama blir Peter sammen med Katharina. Det ender med at hun og sønnen flytter inn med Peter og hans sønn Lucas som han har 50%. De ser veldig lykkelige ut. Moren til Lucas starta jo selvstendig med negledesign, men det gikk i vasken. Så ser vi ikke noe mer til henne etter bruddet deres, hun flytta hjem til sin mamma tror jeg. Rebecza; jeg husker faktisk ikke helt. Men hver gang hun ble gravid mistet hun ihvertfall. Siste gangen hun ble gravid ble mannen hennes sur og vil at hun skal ta abort. Husker ikke så mye om de, men stakkars jente, hun fant seg i mye rart fra den fyren! Line: hun var med i danske talenter. Ser ikke så mye til henne heller. Hun og Brian gjorde det slutt, ble sammen igjen, flytta i hus på landet også ble det slutt igjen. Hun lyse snuppa kan jeg nesten ikke huske noe av så kan ikke ha skjedd så mye spennende. Hun begynte vel på skolen om jeg ikke husker feil
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #15 Skrevet 25. juli 2012 Takk, morsomt å lese! :-) Noen som her mer?!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #16 Skrevet 25. juli 2012 Du burde glede deg til nye episoder ihvertfall I Danmark er det mye mer action enn i den norske versjonen. Skulle ikke tro vi var naboland. De har et helt annet forhold til alkohol og røyk rundt barn og sikring av barn i bil, hvor tidlig man putter barna i dagpleie/bhg osv. Etterhvert som sesongene går får dere bla se mange fødsler, og det er overraskende mange som blir fulgt opp av kommunen og er redde for tvangsfjernelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå