Gå til innhold

Ekteskap eller vennskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann har vært gift i fem år og har to nydelige barn sammen på 2 og 4.

Vi har det veldig bra sammen, prater sammen, deler på oppgavene og er begge glad i familien vi har skapt sammen.

Men etter at nr to ble født så forsvant all sex lyst for min del og jeg prøver å unngå hver eneste situasjon som kan lede til sex.

Men jeg må jo la han få sitt innimellom, men det sier jo seg selv at det ikke er en veldig god løsning hverken for han eller for meg.

 

Er veldig usikker på hvordan jeg skal håndtere dette, vil ikke ut av forholdet fordi om kjæreste følelsene er borte, men kan en leve i ett forhold der de ikke er tilstede?

Alt det gode vi har blir liksom litt ødelagt av at jeg ikke har de rette følelsene...

 

Blir så usikker på hva jeg skal gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...