Gå til innhold

Hvilket hotell hadde dere valgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud klarer du ikke ta noen valg på egenhånd? og når skal du slutte å brette livet ditt utover her, folk begynner å bli ganske lei av å vite ALT du skal foreta deg i ditt liv.....

Skrevet
herregud klarer du ikke ta noen valg på egenhånd? og når skal du slutte å brette livet ditt utover her, folk begynner å bli ganske lei av å vite ALT du skal foreta deg i ditt liv.....

Herregud! Har du ikke noe liv siden du må sitte her og kjefte på de som skriver innlegg?

Folk begynner å bli ganske lei av at du skal legge deg opp i ALT som foregår her inne.

Få deg et liv, kjære deg!!!

Skrevet

Hvem har gjort deg til sjef her inne?

Gjest Heartbroken
Skrevet

Fra de bildene vi ser her (jeg skummet bare gjennom) vil jeg absolutt si nr 2.

Heldige deg som skal på ferie til varmen!

Skrevet

Ingen av de...kunne ikke falt meg å 1. reise uten ungene og 2. dra der.

Skrevet

Takk for svar og linker. Grunnen til at jeg liker nr 1 er stilen og at det er kjøkken så det blir som en liten leilighet og ikke bare ett hotelrom, det negative er at beliggenheten ikke er så bra .

Skrevet

Dytt.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Nr 2, snuppa :) Ser helt nydelig ut. Og håper enkelte står opp en gang til her, og da med rette beinet.

Skrevet

Deffentlig nr 2, så bare hærlig ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...