Gå til innhold

Serien "V", noen som har sett den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er sesong 2 der i forhold til sesong 1? Og kommer det flere tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha
Skrevet (endret)

Har bare sett sesong 1. Mannen hadde helt dilla på originalserien, og så hele da den gikk en gang på 80-tallet også. Opprinnelig var originalserien på et par-tre sesonger iflg mannen.

For min del ble det litt for standard oppsett iom at de trekker ut plotlinen såpass at jeg blir utålmodig og mister interessen.

Endret av Mentha
Skrevet

Æsj, var det jeg var redd for. Synes nesten alle serier taper seg etter første sesong, men får vel gi den et forsøk likevel. Ble litt nysgjerrig på fortsettelsen også. Ser jo ut for at det bare er de to sesongene da.

Gjest Mentha
Skrevet

Vet ikke helt hvordan det er med V. Men ser det er flere amerikanske serier som forsvinner etter bare et par sesonger. For min del har det mye med det jeg skrev å gjøre, at de strekker plotlinen så tynn at det ikke er noe innhold igjen i episodene, og dermed mister man helt interessen for å se videre.

Ser på serier som f.eks Heroes og Stargate Universe at dette kommer fram i full blomst, og de blir kansellert, avsluttet osv med hovedspørsmålet hengende i luften. Irriterende egentlig, når man først har begynt å interessere seg for framdriften og hvordan det skal ende, også blir det bare knotet sammen til en avsluttende episode uten noen egentlig løsning.

Men som sagt, vet ikke hvordan dette er ift V, jeg bare kjente mye av de samme vibbene i løpet av første sesongen, så jeg orket ikke begynne på andre.

Skrevet
Vet ikke helt hvordan det er med V. Men ser det er flere amerikanske serier som forsvinner etter bare et par sesonger. For min del har det mye med det jeg skrev å gjøre, at de strekker plotlinen så tynn at det ikke er noe innhold igjen i episodene, og dermed mister man helt interessen for å se videre. Ser på serier som f.eks Heroes og Stargate Universe at dette kommer fram i full blomst, og de blir kansellert, avsluttet osv med hovedspørsmålet hengende i luften. Irriterende egentlig, når man først har begynt å interessere seg for framdriften og hvordan det skal ende, også blir det bare knotet sammen til en avsluttende episode uten noen egentlig løsning. Men som sagt, vet ikke hvordan dette er ift V, jeg bare kjente mye av de samme vibbene i løpet av første sesongen, så jeg orket ikke begynne på andre.

Helt enig med deg der ja. Heros var skikkelig skuffende. Jeg elsket første sesongen og synes neste var ganske bra også, men så tapte den seg og plutselig var den ute av produksjon uten noen oppklaring. Irriterende!

Er noen få serier som er gjennomført bra da, ofte de som bygger på solide bokserier. Game of Thornes f.eks kommer neppe til å tape seg, den har i hvertfall ikke gjort det så langt ;) Dexter holder seg også synes jeg, og en del andre serier.

Gjest SnabelA og Kitty
Skrevet
Hvordan er sesong 2 der i forhold til sesong 1? Og kommer det flere tror dere?

Serien V er cansellert (den nye serien altså).

Se www.next-episode.net

Skrevet

Avslører vel hvor uendelig gammel jeg er når jeg sier at jeg elsket V - originalversjonen :D Den var noe av det skumleste jeg hadde sett, og jeg vil ikke ødelegge de gode minnene/grøssene med å se en ny utgave...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...