Gå til innhold

"Jeg elsker deg"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min sa det til meg etter å ha kjent meg 1 mnd, jeg sa det samme til han litt senere. Jeg elsker han, men jeg er så utrolig dårlig på å si det! Uff, aner ikke hvorfor, har så lyst tilå fortelle han det oftere men ordene kommer ikke ut. Han har sagt det til meg noen ganger og da sier jeg at jeg elsker han tilbake,men skulle gjerne sagt det først. Hvorfor skal disse tre ordene være så vanskelige å si? Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter en mnd? wooow, litt tidlig kanskje..

Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i over to år, kjøpt hus sammen og venter barn. Jeg elsker han, og vil dele resten av livet mitt med han. Alikavel har vi aldri sakt at vi elsker hverandre. Vet ikke helt hvorfor, men tror og jo lengre tid det går, jo værre blir det å si det?? Syns selv det er skikkelig teit at hverken jeg eller han sir det:p Tviler ikke på at han elsker meg, vi er bare like dårlige på å uttrykke følelser.

Skrevet

Jeg tror at i Norge er man livredd for forpliktelser. Folk har uforpliktende sex i flere måneder før de inngår seriøst forhold, flytter ikke sammen før i flere år etter, og gifter seg ikke før det har gått 15-20 år, siden de "ikke er sikre nok på forholdet til å love troskap og kjærlighet foran masse folk og presten"; mens barn i hytt og pine med forskjellige får man. Det ser ut til å være ganske så norsk fenomen, og nei, andre land i Europa der man ikke er redd for seriøse forhold har ikke flere skilsmisser enn Norge.

Så jeg tror at det sitter litt igjen der. Har selv hørt da jeg var singel at å si til en mann at du er ute etter et forhold er desperat. At man ikke må si at man liker mannen før man har pult på han i noen måneder og latt ham leke litt, for ellers blir han skremt. Man må spille kostbar og uinteressert og så videre. Fant meg til slutt en mann som snakket forhold, barn, ekteskap og huskjøp ganske kjapt. Og guess what? Vi er sammen enda, og har begynt å gjennomføre planene som vi satt oss et par uker etter vi begynte å date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...