Gå til innhold

Analsex ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg at det er flere som diskuterer sexvaner må jeg jeg spørre om dette. Sambo er veldig "keen" på dette, men jeg liker det ikke.

Synes det er vondt og ubehagelig og ser ingen nytelse i det i det hele tatt, men har da prøvd oss fram iblant.

Er det flere som holder på med dette ? Som eventuelt liker dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke. Men tror man må ha en mann som vet hva han gjør for at man overhodet skal like det.

For meg er det unaturlig. Heldigvis har min mann aldri bedt om dette.

Gjest Mentha
Skrevet

Hvis du ikke liker det så skal du heller ikke gjøre det. Mannen din kan være så keen han bare vil, men du skal ikke 'ofre' deg og gjøre noe du egentlig ikke vil, eller får vondt av. Regner med mannen din også skjønner det hvis du sier det til han.

Skrevet

Helt feil for meg, toeren er til å bæsje med og jeg vil overhodet ikke ha noe inn der.

Mannen min vil gjerne prøve, men aksepterer greit at jeg får helt hetta bare av tanken.

Skrevet

Altså kan det tenkes at han drømmer om det selv? Hva med å bruke leketøy på han? Enten liker han det eller så synest han det er vondt... Slik som du.. Det kan hjelpe at han får vite hva han ber deg om..

Skrevet

Jeg var skeptisk i begynnelsen, men nå er det vel jeg som er mest keen på analsex... Jeg syns det er superdigg, og elsker å bli tatt bak fra, eller at han putter en finger oppi der, eller en dildo mens vi har sex på vanlig vis ellers.

Du skal ikke gjøre ting du ikke vil selv, men noen ganger kan det å prøve noe nytt åpne nye dører.

Dersom du vil prøve,bruk god tid, slapp godt av i musklene og bruk mye glidemiddel. Men om du ikke vil, er dette noe samboeren din skal respekterea, min mann liker analsex med meg, men ikke andre veien, feks, det er no-go for han, og han mister fullstendig tenninga.

Skrevet

Jeg liker det. Må ha masse glidemiddel og jeg må bestemme inntregningen slik at det ikke gjør vondt. Etter det er det bare å kjøre på ;-) Fantastisk deilig!!

Skrevet

Liker du ikke det og synes det er vondt og ubehagelig, så skal du ikke gjøre det. Min mann liker for eksempel ikke å utføre oralsex, og aldri likt det. Og selv om jeg savner det, så maser jeg ikke på ham og ber ham å prøve fordi jeg er keen på det. Si til mannen at du har det vondt og ubehagelig, og ikke aktuelt i fremtiden.

Skrevet

Jeg har en mann som liker dette og selv om dette ikke er tingen for meg gjør jeg det han har lyst til, men jeg har aldri hatt ubehag eller vondt.

Men før han får røre bakdelen min får jeg alltid det som jeg vil først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...