Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid,og etter jg ble det frister det lite med sex. samboeren prøver seg ofte men jeg bare avviser han. har sagt jg ikke har lyst og at det frister lite. finner på unnskyldninger for at han skl slutte: jg må på do,er tørst,sulten alt egentlig slik at jg kan gå ut av senga. føler meg skikkelig slem men vil jo ikke ha sex bare for og glede han.. noen tips på hva jeg kan gjøre/si for og få han til og forstå min frustrasjon???
Eeniemeenie Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Si at du ikke vil ha sex da vel. Verre er det ikke. Når hormoner raser som verst i kroppen frister det vel lite, det kan vel sikkert han og skjønne.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Har det på samme måte for tiden. Før vi giftet oss og jeg ble gravid kunne jeg hente han på jobb splitter naken under en kåpe, overaske han med sexy undertøy osv., men akkurat nå klarer jeg bare ikke.. Har null lyst og føler meg skikkelig råtten. Prøver å gi han masse nærhet og bekreftelse i stedet, og poengterer at det er på grunn av graviditeten og at det kommer til å gå over..
Anonym bruker... Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 har prøvd og si det,men jg har behov jg oxo får jg til svar da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå