Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Vi skal kanskje flytte inn i et hus der det er en bhg 50 meter unna å gå til. Per dd bor vi på motsatt side av barnehagen hun går i nå, men har i hele år pendlet hele veien dit. Grunnen til at jeg er i stuss er fordi hun har en bestevenninne i barnehagen hun går i nå, de er som erterris og jeg har ikke så lyst å skille disse to igrunn. Vi blir da å bo litt nærmere den barnehagen enn vi bor nå, men det vil fortsatt ta 15-20 min å kjøre til.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Jeg ville ikke tatt henne ut av barnehage hvis det ikke var nødvendig. Så sant dere har mulighet til å pendle Nå har hun sine venner og sitt miljø der, og flyttingen vil kanskje generelt føles tryggere for henne hvis hun får bli i samme barnehage
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg ville ikke tatt henne ut av barnehage hvis det ikke var nødvendig. Så sant dere har mulighet til å pendle Nå har hun sine venner og sitt miljø der, og flyttingen vil kanskje generelt føles tryggere for henne hvis hun får bli i samme barnehage Huff ja, det jeg og tenker.. Har omtrent ikke hjerte til å skille henne fra de voksne og den ene venninna hennes hun er så glad i. Jeg er alene med henne og da, vi skal snart kjøpe bil så da blir det kanskje enklere å pendle.
LuksusLiv Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Jeg ville nok byttet barnehage. Spesielt hvis barnehagene ligger i hver sin skolekrets, og den evt nye barnehagen ligger i den skolekretsen hvor hun blir å gå på skole. Hun vil helt sikkert få nye venner, og det er alltid kjekt og trygt å ha noen venner som man skal begynne på skole sammen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå