studVest Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Jeg fikk igjen mensen da snuppis var 4 måneder, har til nå hatt 2 sykluser, og skulle begynt på 3. forrige torsdag. MEN MENSEN KOMMER JO IKKE?! Har aldri vært noe kluss med syklusen, annet enn at den opphørte et års tid da jeg fikk satt inn hormonspiral for 4 år siden. Vi har vært forsiktige, trodde vi hadde klart å unngå den usikre uka i måneden... Tok en graviditetstest på mandag, og den var negativ. MEN tok den midt på dagen (Clearblue). Så altså, tar det litt tid før syklusen stabiliserer seg etter at den har satt inn igjen? Hvordan var det med dere? Huff, vil jo ikke bli gravid igjen så fort, lille godjenta mi fortjener å ha pappa og mamma for seg selv et par år til :/ Blir gal av å gå rundt å kverne på dette! Er på hytta, så får ikke testet med morgenurin før tirsdag i neste uke. Klarer ikke å slappe av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå