Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Har hele tiden tenkt at dåp i julen ville være perfekt da jeg har en bror som kommer hjem fra utlandet i julen. Skal ha en liten dåp med kun nærmeste familie og faddere. Sjekket med kirkekontoret i dag og de kjører kun dåp 2 juledag. Men nå har søsteren min gitt signaler om at datoen passer de dårlig da de drar på fjellet i julen. Tanken er at hennes eldste datter skal være en av fadderne, så det er jo en fordel at de er der.. Føler nå at jeg " ødelegger" deres planer for julen og blir veldig usikker. Hva hadde dere andre gjort?
87mom Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 De fleste har planer langt i forveien når det gjelder romjulen! Jeg hadde ikke valgt dåp i julen.. Det "tvinger" folk til å være hjemme, å det syns ikke jeg er riktig..
LuksusLiv Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Jeg syns også man skal styre unna jul og påske når det gjelder dåp (og bryllup). Folk har ofte egne planer.
MillaCamilla Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Jeg ville gått for 2. juledag. Da har mange fri både før og etter. På fjellet kan man alltids dra før el etter.
MillaCamilla Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Mtp broren din sitt besøk, ville jeg også valgt 2. juledag. Søsteren din må da skjønne det.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Er broren din kun hjemme i julen så må du vel velge om han skal være med eller om søsteren din skal bli fornøyd? Her synes jeg hun kunne strekke seg litt jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå