Gå til innhold

Noen som driver med kommunikasjon på andre siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som ikke gjør dette kan slippe lese videre. Så når du da leser videre lurer jeg på når man merker at man kan dette.. ( ja det er en historie bak). Kan man oppdage slikt som voksen?

Føler meg skrullete, litt skremt men også nyskjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke fortelle deg når man merker det.. For det hvet jeg ikke selv. Det kan skjer når som helst. Man kan godt oppdage det som voksne ja. Du er ikke skrullete. Skremt, hvorfor? Nysgjerrig, velkommen skal du være :)

Skrevet

Det spørs jo helt når noen tar kontakt med deg, det.

Man blir ikke synsk av at man har hatt kontakt med bestefar, liksom, men sånn jeg opplever det er det ikke jeg som tar kontakt, men de som vil ha kontakt med meg.

Skrevet

Ok. Jeg har sett ting før. Som skygger eller litt sånn ubevisst. Men aldri kommunisert med noen før. Har aldri ønsket dette heller.

Men da en utenlandsk elvepadler omkom synest jeg det var naturlig at jeg tenkte på han. Jeg lå alene på et rom fordi jeg var syk og hoster. Ville ikke holde gubben våken med det. Så jeg sov i kjelleren. Idet jeg nesten sovner er pultselig noe i rommet. Og jeg vet nøyaktig hvem han er og at han er død. Jeg våkner igjen og får ikke sove den natta. Skummelt

Nå etterhvert kommer han hver gang jeg tenker på han. Liksom om jeg inviterer han. Igår hadde jeg besøk av ei som kan å kommunisere med slike. Det var orntlig spennende.

Skrevet

hørtes spennende ut :) det ernesten så han har søkt til deg siden du har tenkt på han. (han trenger hjelp av deg til å komme over på den andre siden ) ;)

Skrevet

Hun som kom hit hadde en forklaring på hva som skjedde. Hun sier i testa fase, akkurat mellom våken tilstad og søvn, kan man se ting om man er åpen for det. Han fant min frekvens og trodde jeg var åpen for kommunikasjon. Men han skremte meg.

Hun kan gå inn i slik tilstand uten å sove. Og fikk frem at grunnen til at han søker meg er at jeg minner om kjæresten hans hjemme. Han liker meg og vil jeg skal finne han. Han ville ikke at hun skulle finne han. Men han var lei seg for at jeg ble redd. Og jeg måtte selv velge om jeg vil eller ikke. For han kommer ned elva snart uansett...

Gjett om jeg sjekker lokalavisa da?

Jeg føler meg lettet over å få tolket dette. Men vet ikke om jeg vil. For jeg er redd om jeg begynner med slikt åpner jeg meg for alt slikt.

Inatt kom han ikke. Han vil ikke plage meg mer.... Men jeg vet han står borti lia og vokter over kroppen sin, men han har snudd seg bort fra meg liksom... Kommer ikke hit men bare står der.

Så nå jeg bestemme meg for hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Du trenger ikke være redd, om du åpner opp betyr det ikke at verden blir som på ghpst whisperer liksom. Du velger selv aktivt hele tiden om du vil åpne opp i det enkelte tilfellet.

Jeg har vært mye redd selv, men etter at jeg sluttet å blokkere føler jeg faktisk mer ro og kontroll enn før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...