PintSizedDictator Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Ja? Hvis lappen er det viktigste i et forhold så er det kanskje på tide å revurdere hele partneskapet.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 han jeg er gift med har ikke lappen...burde vurdere å skille meg da eller? Godt voksen er han også..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Snakker om en godt voksen mann her. Mange godt voksne har ikke lappen. Mange kan ikke ha lappen pga forskjellige sykdommer. Skal de være uaktuell som kjæreste pga epilepsi eller diabetes da? Mannen min var forresten sammen med meg i mange år før jeg fikk lappen. Og jeg er godt voksen. Glad han ikke sa nei takk pga det, når vi ellers har det fint sammen.
frk Nilsen Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Mannen min fikk lappen først for to år siden, jeg har fortsatt ikke tatt den.... "godt voksen dame"
LuksusLiv Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 hehe....ja, men jeg må si jeg er glad for at både mannen min og jeg har lappen. Hadde han ikke hatt den, så ville jeg nok prøvd å overtale han til å ta den.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Alle slags kriterier man kan ha da:) Hva skulle grunnen til å kutte han ut som ev partner være fordi om han ikke har lappen da? Trenger du kjæreste eller sjåfør?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Det er ingen deal-breaker, men det er klart mye enklere når mannen har lappen. Var sammen med en som hadde mistet lappen for en periode og det var tungvindt!! Ser helst at mannen min beholder sin lapp ja
Gulosten™ Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Har vært sammen med en sånn i 11 år, bare jeg som kjører. Det går helt fint
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 25. juli 2012 #10 Skrevet 25. juli 2012 Ingen av oss har lappen her. Vært sånn i fem år. Men nå holder han på a ta den da.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #11 Skrevet 25. juli 2012 Snakker om en godt voksen mann her. Han jeg var gift med hadde ikke lappen. var ikke grunnen til at vi ble skilt for å si det slik. Jeg har lappen men kan ikke kjøre pga sykdom/medisiner. Om jeg skulle ha blitt sammen med en ny mann ville det jo vært en fordel med lappen. Rent sånn praktisk. Men det er ikke noe krav nei. Synd om noen som liker meg skulle velge meg bort kun fordi jeg ikke kan kjøre bil
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #12 Skrevet 25. juli 2012 Vært sammen 7 år og ingen av oss har lappen... Hadde vært kjekt, ja, men har ikke økonomi til det.
Eeniemeenie Skrevet 25. juli 2012 #13 Skrevet 25. juli 2012 Ja. Utrolig rart at folk setter sånne krav... Husker at eksen min ikke ville date jenter uten lappen, så traff han meg da! Tok lappen etter det ble slutt mellom oss, herregud for en tosk han var
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #14 Skrevet 25. juli 2012 Selvfølgelig. Men vi hadde nok ikke bodd her vi bor nå og fått fire barn om ikke begge hadde kjørt bil, er litt av en logistikk her om ettermiddagene Skulle vi vært uten bil, eller bare en kjørt måtte vi bodd mye mer sentralt og kunne ikke hatt så mange barn som skal følges til forskjellige aktiviteter gjerne de samme dagene...
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2012 #15 Skrevet 25. juli 2012 I og for seg, men så sant han ikke hadde god grunn ville jeg forlangt at han tok den etterhvert. Orker ikke være privatsjåfør..
fikas Skrevet 25. juli 2012 #16 Skrevet 25. juli 2012 Det er ikke ett kriterie her heller akkurat. Vi har i perioder bare hatt en bil - og det er fryktelig tungvint når vi bor slik vi gjør med pendling for begge 5 mil til jobb og ikke jobber i nærheten av hverandre. Men det går! Men jeg hadde ikke orket å vært i ett forhold hvor jeg var privatsjåfør har man ikke lappen så må man ordne seg på annen måte. Har ett par venninner som stoler på at venner og familie stiller opp som barnehagesjåfører, henter dem på jobb og ellers kjører dem i de ærend de måtte ha. Den sjåføren er ikke meg, for å si det sånn! Og bare for å ha det sagt, hun ene mangler kun oppkjøring! Har tilgjengelig bil men gidder ikke fordi det fungerer fint slik det gjør nå! Gaaaah, tiltaksløs.no
mamma07&09 Skrevet 25. juli 2012 #17 Skrevet 25. juli 2012 Nei, jeg hadde ikke blitt sammen med en som ikke hadde lappen nei. Men om han hadde mistet den av en eller annen grunn mens vi var sammen så hadde jeg ikke dumpa han;-)
silje1989 Skrevet 25. juli 2012 #18 Skrevet 25. juli 2012 Hahaha Jaggu mye man skal bekymre seg for. Her har begge lappen, så da holder vel forholdet en stund til
Tira Skrevet 25. juli 2012 #19 Skrevet 25. juli 2012 Jadda:) Hadde gått fint det så lenge jeg slapp å kjøre han over alt hele tida. Er nemlig ikke dritglad i å kjøre bil, så jeg prøver å holde det til ett minimum. Dumper nok ikke gubben om han mister lappen....
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. juli 2012 #20 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har alltid fleipet med at jeg har 3 kriterier: -må ha bil, ihvertfall lappen, for jeg gidder ikke kjøre taxi -må ha egen inntekt -ikke ha kontantkort, hater "får ikke svart deg/kan du ringe meg, har ikke penger på kortet" Meeeeen, nå er det vel ikke akkurat sånn at jeg ville dumpet mannen om han ikke oppfylte et av kravene (Og før noen hopper på meg: Jeg FLEIPER )
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #21 Skrevet 25. juli 2012 Ja, hadde nok ikke blitt sammen med en mann uten lappen. Helt ærlig så hadde jeg syntes det var meget rart, med mindre det var en medisinsk årsak eller noe som lå bak... Med små barn så vill ikke jeg være den eneste som kjører heller.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #22 Skrevet 25. juli 2012 Da mÅtte vi bodd mye mer sentralt. Og det har vi ikke penger til hvis vi vil ha stort hus, stor hage ved sjøen, som nå. Så hvis det å være sammen med denne mannen betydde leilighet i byen så tror jeg ikke det hadde vært aktuelt! Fikk eventuelt være en mann med særdeles god økonomi, så vi kunne bo sentralt, usjenert, med god plass ute og inne, og med strandlinje:-)
vaffeljernet <3 Skrevet 25. juli 2012 #23 Skrevet 25. juli 2012 Kommer helt an på hvor man bor tenker jeg. Jeg og min mann bor i Oslo, og har aldri vurdert det slik at det er et problem at han ikke har lappen. Hadde vi bodd et annet sted, med mindre kollektivtilbud, så er man med en gang mer avhengig av bil og lappen. Hadde likevel ikke skilt meg fra annen med eneste grunn at han ikke hadde lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå