Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Kan man det? Spontanaborterte for to uker siden, blør enda litt.. Går det da bra med tamponger, eller er det litt ekkelt? Huff, aldri badet mens jeg har blødd..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Kan man det? Spontanaborterte for to uker siden, blør enda litt.. Går det da bra med tamponger, eller er det litt ekkelt? Huff, aldri badet mens jeg har blødd.. Du skal vel helst ikke bruke tamponger etter en spontanabort.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Nei, man skal ikke bruke tampong etter en abort, det er økt fare for infeksjon.
mammas skatter <3 Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 du skal vel helst ikke gjøre det pga infeksjonsfare tror jeg! det var trist med spontanaborten
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Kan man det? Spontanaborterte for to uker siden, blør enda litt.. Går det da bra med tamponger, eller er det litt ekkelt? Huff, aldri badet mens jeg har blødd.. Du skal vel helst ikke bruke tamponger etter en spontanabort. Ikke i det hele tatt? Blør kun rent blod i små mengder. Nei, da får jeg droppe den bassengturen da.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 du skal vel helst ikke gjøre det pga infeksjonsfare tror jeg! det var trist med spontanaborten Takk.. Leit var det. Var 9 uker på vei..Kommer vel nye sjanser iallefall, engang i fremtiden. Trøster meg med barnet jeg har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå