Gå til innhold

Jeg er så glad i det lille nurket mitt! :)


Krystallglass

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker på vei bare, og jeg er allerede kjempe glad i nurket mitt! :)

 

Dette blir jeg mest sannsynlig alene om, men jeg gleder meg enormt mye, og er godt forberedt på alenemor tilværelsen for to vakre. :)

 

Holder på hemmeligheten en stund til, har bare fortalt til ei venninne og en søster at jeg er gravid, rett og slett for jeg ikke har visst hva jeg skulle gjøre når barnefar plutselig ikke er "klar" for barn, når testen først ble positiv.

 

Jeg håper han snur holdningen sin, og vil være der for barnet etterhvert. Han vil jeg skal ta abort, men jeg kommer til å fortelle han klart og tydelig når vi kommer hjem på fredag at barnet er her for å bli! :)

 

Så da får han bare fly i taket hvor mye han vil, nurket er veldig ønsket, og jeg klarer ikke få meg til å ta den vekk. Jeg skal bli mamma igjen! :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

awwww så koselig... gratulerer så mye med en liten og søt nurk.

er 21 uker idag og blir mer og mer forelsket i min lille smurf. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, gratulerer selv :) haha, ja er det ikke rart hvor fort de søte små sjarmerer oss, selv lenge før vi har sett noe til de? :P hihi..

21 uker ja, du er over halvveis! :D så herlig! Sånn jeg husker fra sist svangerskap, var favorittiden rundt de 20-ukene :) herlig! Gleder meg til å komme dit igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...