Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Er det noen andre her inne som har partnere som liker å være med å se deg tisse og bæsje ? Og som liker å bli tisset og bæsjet på ? Har nettopp oppdaget at samboeren min er litt interessert i slikt og selv om jeg ikke har noen sans for dette føyer jeg meg da.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Eksen min tente på å tisse på meg i dusjen. Det ble rett og slett bare for sært for meg. I tillegg ville han gjerne ha fingrene mellom bena på meg når jeg satt på toalettet og tisset, for å kjenne på det. Han mente også at jeg ikke elsket ham fordi jeg synes det var ekkelt når han lå over meg og spyttet meg i munnen. Syke jævelen...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Niks, slike sexvaner har vi ikke her i gården. Har sagt fra til gubben at om han skulle få slike needs, har han min fulle tillatelse til å finne seg et annet kvinnfolk å drive på med. Jeg vil ikke tisses, bæsjes eller spyttes på, uansett hvor mye jeg elsker en person.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 blæ......da hadde jeg bedt han finne noen andre å leke med! eller så får han holde det for seg selv
Gjest MMJ Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Herregud! Nå ble jeg enda kvalmere enn jeg allerde var!!! ØRK!
CaptainHindsight Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Eksen min tente på å tisse på meg i dusjen. Det ble rett og slett bare for sært for meg. I tillegg ville han gjerne ha fingrene mellom bena på meg når jeg satt på toalettet og tisset, for å kjenne på det. Han mente også at jeg ikke elsket ham fordi jeg synes det var ekkelt når han lå over meg og spyttet meg i munnen. Syke jævelen... Har vært borti det samme selv, utenom spyttingen... Hadde en eks som så desperat ville tisse på meg, og tvang meg til å se på at han bæsjet. Jeg skjønte ikke helt poenget jeg da
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Jeg tente på weetsex da jeg gikk gravid for et års tid siden. Han tisset på musa mi under akten og jeg fikk orgasme av det. Nå når han er født så grøsser jeg bare ved tanken..
happiness4life Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Hadde en eks som ville tisse i munnen min og som mente å på stå at jeg ikke var glad i han siden han ikke fikk gjøre d...! Fant så ut av at han var utro så og si hver kveld når han va ute på byn og nektet men å forlate huset eller ha kontakt m mine venninner. Gla det forholdet e over!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Altså, hva andre velger å gjøre av ting og tang, det er for all del opp til dem.. men akkurat de tingene her klarer jeg ikke, i det hele tatt, å forstå meg på... nasty ass Har HELDIGVIS aldri vært borti noen som har villet teste ut de tingene og ville aldri gått med på det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå