Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 ang antidepresiva? Grunnen til at jeg lurer, er at jeg har en god venn som går på div medikamenter , pga depresjon/angst. Opplever at denne personen faktisk har skiftet personlighet totalt, og da til det negative, og jeg lurer på om det er en slags bivirkning av medisinen, som er årsaken Denne personen har har hatt angstplagene hele livet men er først nå i voksen alder at h*nfått medisinert for det og at personligheten er blitt en helt annen.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Jeg er ikke lege, det må jeg først si, men jeg har en mamma som er manisk depressiv og hun går på sterke medisiner. Etter at hun begynte på medisiner (hun har nå gått på dem i 10 år) så går alt litt i sakte kino med henne, alt er litt tungt, hun er mye negativ, hun låser seg fast i planer osv. Mye av det er nok også endel av sykdommen, men hun har vært på dette platået siden hun begynte på medisiner. Blir ikke bedre, men heldigvis heller ikke verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå